hannesc skrev:nu har det hänt lite iaf :D
kapade till bakgrunden. vilket jävla hästgöra!! o jag sågade sönder soffbordet med. tyypsikt. eftersom den är i två delar så var det skitsvårt att få det att passa bra. o jag tycker inte jag är riktigt klar än. men det är svårt att såga 1 millimeter i en bangrund sådär. ska köpa en rasp tänkte jag.
men anyhow. blev ganska bra iaf. sen är frågan hur jag ska göra med skarven. ska ju silikona ihop där men frågan är om man ska göra det innan eller efter jag satt in den i karet. får nog bli efteråt, men ändå svårt att få det bra tror jag.. men det märker vi.
sen!! sen var det dags för testfyllning! se om min silikonering håller tätt!
löddret kommer från alla fogar som jag silikonat o användt diskmedel för att få till snygga fogar. har inte tvättat karet än o detta är ju bara ett tät-test så.
men det håller tätt!! :D bra jobbat hannes! tack hannes!
vågade inte fylla mer då sidorna började bukta utåt. märket jag när staget inte passade så perfekt som innan. men det räcker tror jag.
nu har det stått ett par timmar med vatten i o inga som helst läckor! :D
Du är allt grymt skicklig du hannesc!
Men oj, kan det bukta så mycket? Hade jag aldrig trott.
gonzo44 skrev:Jäklar vilken snygg bakgrund hannes kommer bli hur snyggt som helst ju nu gick man och blev lite avis fan!!!!!
nähä ner till jobbet och hämta glas NU!!!! jah tror jag ska bygga mej en kub På en kubik eller mer, nu blev jag sugen....
Ta med en skiva åt mig. ;)