Halloj Christian! Du gör ett fantastiskt jobb med nya forumslooken - och jag tycker det mesta ser helt ålrajt ut!:)
Kjell var lite inne på det förut, och jag håller med, det handlar om vissa färger - låt mig förklara;
När man tittar på "inlägg sensate timmen", eller "inlägg sedan senaste besöket" så finns det ikoner/trådar som har en gråblå färg - alltså ämnen som inte är så besökta/"hotta" - sedan finns det inlägg/trådar som är lätt rödfärgade - alltså lite mer lästa och populära. Detta funkar riktigt bra - men, det finns trådar man själv svarat i, och dessa har en liten grön pil i ikonen...
Nu är de ämnen man själv medverkat i mer röd och har dessutom en olivgrön pil som syns ganska dåligt.
Nu blandas de "hotta" trådarna (som man själv inte medverkat i) och som har en lätt röd färg, med de som som man själv medverkat i - något starkare röd färg med en något svårsedd olivgrön pil på - det blir alltså svårt att se vilka trådar man själv skrivit i...
Det borde alltså inte vara olika röda nyanser i trådarna som är "hotta" och de med pilarna (de som indikerar att man medverkat i tråden). Pilarna borde har en mycket mer bjärt grön färg. Och de "hotta" trådarna borde ha samma röda färg oavsett om man skrivit i dom eller inte.. Jösses vad snårigt detta blev...
Christian... om jag var otydlig och omständlig nu så ber jag om ursäkt - det är svårt att på ett kort och begripligt sätt förklara vad man menar ibland. Annars - Keep up the good work!:)