det såg ju väldigt bra ut. jo men det pyser lite som i omgångar ibland. det kan inte vara att du har någon läcka där slangarna går egenom korken. jag hade syresten först men tyckte det lät för myclet + att bubblona blir rätt stora. desto mindre bubblor ( i storlek asså) desto lättare har vattnet att ta upp co2n. ( rätta mig nu om jag har fel folket)

testa att köp en såndär träbit. bli finare bubblor o jag tucker inte det låter lika myclet.

visst kan du köra in det i insuget till filtret. har du ytterfilter? jag gjorde så men det slutade jag med på en gång. det börjar ju låta som fasen i filtret. du vet som det gör när man precis rengjort det. asså luften som tar ett par timmar som går ur. o så lät det hela tiden...o jag har ju karet i sovrummet då det funakde inte alls. men med den här träbiten låter det typ inget alls.

anledningen till att man kan köra in det i insuget är att filtret slår sönder gasen till ännu mindre bubblor.

tyckte du hade bra rörelse på det. som jag fattat det så är det inte bra att dee bubblar på ett ställe där vattnet står still. då försvinner ju gasen bara rakt upp o ut ur karet. man vill ju att det ska blandas med vattnet.

sen jag körde igång mäsken i mitt kar +PMDD så har det fan exploderat! kom hem nu efter midsommmarhelgen o inser att jag snart måste måste ansa...o jag ansade i onsdags.....