Vår gamla version av forumet var i slutet av sin livslängd. Att köra ett forum utan få säkerhetpatchar är inte bra. Valet är helt beroende på säkerhetsaspekter. Det är därför jag envisas med att uppgradera programvarorna.

Fellista

[LIST]
[*] Var tog "Mina akvarium" vägen? Inte har de väl försvunnit? :O
[*] När man klistrar in en ny text så blir det som att klistra in e en PDF – dvs inget i layouten förändras så texten löper inte ut hela vägen till sidan. Kolla t.ex. i mitt inlägg där jag talar om juniresultatet
[*] Saknar snabblänkar i menyn Dvs den följer inte med om jag t.ex klickar¨på senaste inlägg eller bloggar.
[*] Däremot lägger sig gemet (som betyder vad? attachade bilder?) ovanpå ikonen för sidnummer om det finns mer än fem sidor i ett ämne (t.ex. fototävlings-tråden).
[*] Sedan har jag en önskan att meddelandet att man fått PM syntes lite bättre, antingen med lite mer färg eller större ruta/text som tidigare.
[*] Om man är inne på sidan för senaste inlägg försvinner snabbknappen "snabblänkar" som iaf jag brukar använda, finns det möjlighet att få den i den svarta listen även här?
[*]Dessutom bråkar [ y o u t u b e ] [ / y o u t u b e ] med mig..
[/LIST]