Skönt att det rullade på för er,men 17 övernattningar på samma ställen tror jag är för mycket för oss vi kände att dem 7 dagarna på samma ställe i Italien var för mycket.Det var samma visa var dag ner till stranden för sol och bad förutom några bilturer i omgivningarna men dem gjordes i regel på Förmiddagen..Sen såg vi hela kustremsan ifrån Genoa till Frankrike eftersom vi körde den när vi skulle till resmålet.Vi träffade några Danskar som skulle ta en tur till andra städer/byar längs kusten för att komma ifrån lite,som körde motorvägar till Komplexet där vi bodde i Italien dem missade allt som heter "omgivningar"..

Vilka mer ställen besökte ni när ni var i Rimini?jag tror du sa nåt över Mobilen att ni skulle göra dags utflyckter...Som det ser ut nu så blir det Rimini för oss nästa Sommar så man ser den sidan också.

för vår del med kottar på 4,5 och 6 är det ganska enkelt att ligga stilla på ett ställe.
så länge kottarna får vad dom vill / kräver. dvs ett konstant lekande antingen vid havet eller i poolen.
det är lite som resebyråerna säger, dvs så länge barnen har det bra, så trivs paranteserna.
vi kände att det var en enorm lyx att kunna sätta sig ner under parasollen, öppna boken, och
bara njuta,,,,flera dagar i rad,,,,vi har tidigare genom åren varit "tvugna" att passa kottarna när
de har lekt i hav / pooler, dvs egentligen ingen lugn och ro, men nu har de blitt så stora att de
klarar sig själva, räcker med att lyfta på hvvet och kolla till dom en gång i kvarten.

men jag kan förstå din tanke om att ligga stilla så länge, har goda vänner som får nippran efter
en vecka på samma ställe.

gällande Rimini.....det kommer ett PM inom kort....

.