Det är länge sedan och numera tycker jag det är kul, men just då ville jag sjunka genom jorden. Var på ett hotell i London som tonåring och hade lyckats bli ormbiten dagen innan vi åkte. Väl på planet blev jag sjuk av bettet och sängliggande hela Londonveckan i princip. Eftersom jag på doktorns order skulle hålla mig blick stilla fick jag beställa upp frukost på rummet och vila ett par dagar i alla fall. Just den här dagen skulle min pappa och hans fru, som jag rest dit med, iväg och träffa en kompis och precis när de gått ringde telefonen och det var till dem. Utan att tänka mig för linkade jag ut i korridoren för att se om jag hann ikapp dem. Då slog rumsdörren igen. Där stod jag i trosor, T-shirt, handduk om håret eftersom jag precis duschat, och med en marmeladmacka i handen...När ett gäng "kostymnissar" som skulle på konferans passerade blev det än mer pinsamt. Till slut lyckades jag, högröd i ansiktet, få tag i en städerska som kunde släppa in mig på rummet igen...[:o]

vilken är din favoritblomma?
Supersvårt men om jag måste välja blir det nog Liljekonvalj. Den är både fin och luktar underbart gott.:)