Stressa, usch det är det jag är sämst på, just väntan, men jag försöker jobba med det haha..
Ja jag ska silikona rätt kraftigt, för släpper det så kommer jag bli galen, för då är det inte lönt att börja tänka på att fästa om det igen haha..
Men förhoppningsvis kan man hoppas på att det går bra. Tänkte jag också skulle ha såna färg till stenen som är lite grå med små svarta prickar i, vet inte riktigt vad det heter, men återstår att se :)
tulle89 skrev:Jag målade min i tre omgångar för att få rätt färg. Men då var det bara grått och efterlika sten så behövdes inte så mycket färgtestning för jag skulle bli nöjd. Kan bli lite svårare med trädfärgen gissar jag. Sen lacka jag två gånger. Så det som egentligen tar tid är just väntandet på att det ska bli torrt.
Men stressa nu inte för allt i världen!!! :P Vet att man vill få det gjort och klart så man kan starta igång det så snabbt det går. Men ha lite is i magen och låt det ta sin tid. Låt allt härda ordentligt och silikonen fästa sen när du silikonat fast allt så inte sk*ten släpper och drar sönder hela akvariet.