Pickles skrev:Hörru! Det kan hända att vi har lack-bord ståendes i förrådet (visst är det de här små, fyrkantiga borden?) som jag kan bjuda på. Låt mig kolla tills imorrn om vi har kvar benen bara. Borde lätt bära ett 30L kar och det är lite närmare för hämtning än Haparanda. ^^
Möjligtvis måste det målas om.
Jätteroligt med ett nytt projekt också! Dvärgkardinaler är ruskigt fina.... men du har inte funderat på att prova Killi eller dvärgkula?
Åh! Då skulle jag ju kunna passa på att kolla in dina akvarier också, haha. Har annars någon som kan köpa ett Lackbord om tre veckor så. Om det är vitt hämtar jag det gärna hos dig i alla fall!
Har velat lite fram och tillbaka mellan dvärgkardinaler och killis, men bestämt mig för dvärgkardinaler ändå. Efter långa funderingar, haha.
VisualDarkness skrev:Har just nu laptopen på ett lackbord och jag rekommenderar att man i alla fall sätter dit vinkeljärn innan man belastar med ett akvarium. Benen tenderar att bli vingligare än en finne på fyllan. ;)
Det går ju rätt enkelt att sätta dit vinkeljärn, ska nog göra det. Tack för tipset :)