Ja usch ja. Roligt om man har ett par stycken och kommer hem en mindre vacker dag med filterhaveri :( Då är man inte glad!

Det första projektet blir att övertyga min far att jag får ha vatten i det ^^
Skulle egentligen inte köpa det utan såg de igårkväll. För och göra en låång historia kort..
Efter jag stängde ner mina gamla kar när jag skulle plugga på annan ort så förbjöd pappa mig att starta igång akvarier igen. Bor alltså hemma fortfarande då jag studerar på högskola. Jag fick med honom på ett 310 liters och lovade att det skulle bli det enda..

Nåja, starta igång två mindre 20 liters med endlers i det ena och räkor i det andra. Det var dessa jag skulle byta ut och istället ställa det här nya på samma plats som de andra stod och flytta räkorna till detta istället men det var tydligen droppen som fick bägaren att rinna över.
Sket i det och åkte o köpte karet ändå och har beslutat att inte ha vatten i det utan bara spara inför jag flyttar hemifrån.
Ser ju grymt dumt ut men vad gör man haha.
Fick hjälp med att få in alla saker i bilen av säljaren men inte samma respons när jag kom hem..
Fick lyfta in allt utan hjälp och pappa har inte pratat med mig sen jag kom hem, gissar han är rätt sur ;)

Men för att svara på frågan: Att ha mina räkor där i :)