ansjo skrev:Ska detta foto som diskats kunna röstas på?
Ja men rösterna kommer inte att räknas.
Missförstå mig inte nu, men det har hänt tidigare att foton diskats pga av detta och då inte fått vara med i tävlingen. Inte för att vara elak, men det är lite upp till var och en att skicka in godkända foton. Jag har själv råkat ut för att skicka in fel foto för ett par tävlingar sedan, men det är bara att acceptera sitt eget misstag.
Även om det inte är ett foto som är ämnat för temat rörelse så verkar den ändå vara såpass bra att den skulle klara sig bra ändå i fototävlingen?
De flesta som deltar i fototävlingen har nog någon gång fått ett foto diskat pga av att man glömt detta med storleken. Jag hör som sagt själv också dit, Christian också och även vi har fått bita i det sura äpplet[:o]
Det är därför som vi har reglerna angivna på flera olika ställen och just denna regel har ju också gällt i flera år.
Vad som var specifikt för just denna omgång var att uppladdningen uppenbarligen strulade för många och flera tvingades skicka in sitt foto flera gånger och det var lättare att göra fel just pga allt strulet (som definitivt inte orsakades av deltagarna utan var orsakat av ett administrativt fel).
Så som sagt - jag tyckte att just detta foto var ett väldigt bra foto som på ett bra sätt hade tolkat temat och jag hoppas att alla får se det. Som jag skrev tidigare - lägg gärna in det i denna tråd.