Nubi skrev:
Ohj du har hunnit med en hel del hör jag ;)

Fick en text av en kompis som jag tycker stämmer ganska väl *leR* in på mig och många som vuxit till sig och inte är en player ;)

"Det handlar inte om att finna den person man vill gå till sängs med. Det handlar om att finna den man vill vakna upp med.

Det handlar inte om att finna den man vill leva tillsammans med.

Det handlar om att finna den man inte kan leva utan. I världen är du bara någon, men för någon är du hela världen. •●♥♥●•"

Jag har inte hunnit med mycket men att hitta någon jag vill vakna upp med har jag gjort :)

Inte är... möjligtvis var... som en del undomar är idag också verkar det som... (player - vad nu det innebär...?)
Nubi - jag är ungefär 480 år gammal - min tid var på 1900-talet - du vet, förra årtusendet! Allt du sett här, i bilder och text, stammar från en svunnen tid som aldrig kommer åter. Är jag bitter och långsint... Nej, jag älskar livet - för det blir bara bättre och bättre för varje dag som går och jag skulle inte vilja byta tillbaka till yngre dagar - vad som än erbjöds!
Din dikt är jättefin - och den beskriver exakt det som sker i ett senare skede i livet när man har "levt" - har man tur får man uppleva det.