[FONT=Arial Narrow][SIZE=2]en dag….en dag…(julledigheten…?)….skall jag bara få loss tummarna….[/SIZE][/FONT]
[FONT=Arial Narrow][SIZE=2]gå ut i garaget…hämta ställningen som är på bilden….[/SIZE][/FONT]

[FONT=Arial Narrow][SIZE=2]stål är den gjord av[/SIZE][/FONT]

[FONT=Arial Narrow][SIZE=2]den är hopsvetsad med fyrkanströr, 3x3cm, godstjocklek 2,5mm. [/SIZE][/FONT]

[FONT=Arial Narrow][SIZE=2]köra ner till hornbach, köpa mig ett par bra MDF-skivor, kapa lite, [/SIZE][/FONT]
[FONT=Arial Narrow][SIZE=2]montera sidor, bakstycke, dörrar, göra en låda längst ner, lägga [/SIZE][/FONT]
[FONT=Arial Narrow][SIZE=2]en bokskiva längst upp, måla i en bra offwhite färg på MDF’n, [/SIZE][/FONT]
[FONT=Arial Narrow][SIZE=2]svart metalliclack på stålet, och på den ställa 3-4 mindre kuber, [/SIZE][/FONT]
[FONT=Arial Narrow][SIZE=2]ytterfilter bakom dörrarna, hängade ramp över alla kuberna, [/SIZE][/FONT]

[FONT=Arial Narrow][SIZE=2]i kuberna på 50-60 liter drattar jag ner några obskyra naturformer[/SIZE][/FONT]
[FONT=Arial Narrow][SIZE=2]av ung/levandefödare…..(I have my favvisar….)….[/SIZE][/FONT]

[FONT=Arial Narrow][SIZE=2]en dag-------[/SIZE][/FONT]

[FONT=Arial Narrow][SIZE=2]en dag----[/SIZE][/FONT]

[FONT=Arial Narrow][SIZE=2]ni vet den där dagen när man inte behöver göra nått annat, [/SIZE][/FONT]
[FONT=Arial Narrow][SIZE=2]vare sig med kottarna, ihop med frugan, med huset, med släktingar, [/SIZE][/FONT]
[FONT=Arial Narrow][SIZE=2]med jobb…..den dagen…..just den dagen….[/SIZE][/FONT]

[FONT=Arial Narrow][SIZE=2]Visst hade det blitt snyggt…..[/SIZE][/FONT]