Nej, jag har inte sett någon förändring alls. Varesig med ögonen eller matlusten. Det enda som kanske är en liten förändring är när jag nu slår i mat så lyfter han på huvudet, vilket han inte gjorde förut. Då struntade han totalt i vad jag gjorde.
Däremot tycker jag att han står och "flämtar" vid botten, ungefär som om det var nitritproblem,vilket det inte är. Jag kollar vattenvärdena i princip varje dag i det här karet, då det är såpass litet att det är svårt att få bra balans i det. Med flämtar menar jag att han öppnar munnen lite ungefär en gång/sekund. Det här har han hållit på med någon dag nu. Jag har ingen aning om ifall han gör detta för att han mår dåligt eller "bara ändå". Men i stort så är det ingen förändring - varesig bättre eller sämre.

Maten han erbjuds för närvarande är svarta mygg och diskuspellets. Det är ju möjligt att han käkar när jag inte ser på, men som sagt - hittills har han inte ätit så jag sett det. Man kan ju fundera hur länge han klarar sig om han inte äter...