vickson skrev:
Ja jag vet inte hur hård man ska vara. Men det känns inte bra i magen när man är där. Har svårt för att säga till dock, det här är ett väletablerat Djurmagazinet som jag bara hört gott om (dock inte om själva fiskavdelningen) och de borde väl ändå se själva kan man tycka. De är jättetrevliga dessutom, svårt då tycker jag.

Finns många djurmagazin. Men idag när jag var och handla julklappar i Skövde var jag inne på deras djurmagazin och deras akvarieskötsel kan man inte kalla perfekt direkt. Skitiga akvarier, halvdöda sjuka fiskar. Bla ett stoooort diskuspar som såg helt uppgivna/sjuka ut.

Fattar inte varför de inte sköter om sina djur bättre. Tror inte de säljer så mycket fisk till mer vana akvarister men nybörjare kanske dom kan lura på.

Ska säga det att jag inte vart inne i denna affären på ca ett halvår och då såg det likadant ut.

Då var jag ute efter ett palettpar och just det paret såg bra ut, men övriga fiskar i de flesta andra kar såg hängiga ut och jag frågade varför? Då svarade dom att semesterpersonalen inte skött om akvarierna... konstigt att det fortfarande såg likadant ut :S