Nu använder DU "vi" och "ni".. Det var ju det vi skulle undvika.. annars säg rätt ut att du inte respekterar oss, kommer att göra allt för att misskreditera oss och struntar i argument....

Uppriktigt sagt så bryr jag mig minimalt - jag är medlem i ett antal med akvarieorganisationer men bara i sådana som handlar om fiskar som jag är intresserad av eller i föreningar som ger ut akvarietidningar.
Jag hade som sagt förr stora fiskar och stora akvarier. Nu har jag inte det längre och då är jag inte heller så intresserad av fiskar som jag ändå inte kan hålla.

Om det fanns ett intresse hade det ju varit vettigt att informera på vår hemmaplan? Många är inte heller särskilt aktiva på andra forum.. Inte kärntruppen hur som helst..

Det svarade jag på ovan

Mm, VI mordhotar DIG? lugna ner dig nu, jag tror (men är inte helt säker) att det nämndes på skoj något att backa över dig med bilen eftersom du och (moderator?) hade tankat på samma bensinmack? ett mordhot ser nog lite annorlunda ut.. vad en enskild individ säger kan knappast användas mot en del av en hobby? Greppa inte efter halmstrån nu..

Ja det är ju jäkligt skoj att skriva på ett forum att man skall köra över folk med sin bil. Vi har olika syn på vad som är skoj. Denne ensklilde individ var dessutom moderator på ert forum.

Möt oss nu så kanske det händer något..

Sätt ihop ett riktigt föredrag då med info - så kanske ni kan vända er ut från er egen krets med info.
Jag bjöd in dig till att agera på ett positivt sätt för hobbyn - du kommer kanske inte att bli inbjuden att hålla föredrag på något Zoopetträff eftersom det inte existerar några Zoopetträffar med föredrag. Men jag är ju medlem i akvarieföreningar så om du kommer dit så kommer jag säkert att gå.