Pink_Tess skrev:
Grattis =) !!!

Tack så mycket. :)

022helpek skrev:
grattis va trevligt med smått

Tack! Ja, det är alltid kul!

Var iväg till butiken idag och hämtade en yngelkasse till. När jag kom hem och kollade in i grottan så var den tom! :( Inte ens hanen var kvar. Men.. Så såg jag en stjärtfena sticka ut ur den grottan som ligger gömd längst bak i karet.. Så jag lyfte upp den grottan.. Där var en hane med fler yngel!! Vet inte om det är två par som har lekt samtidigt, eller om hanen på något sätt har lyckats flytta ynglen? Nån som läser som har hört talas om eller varit med om något liknande? Nåja.. Tömde ut allihop i yngelkassen.. Resultat syns nedan.. :d Ca 25 st får jag det till när jag räknar.

[ATTACH=CONFIG]41852[/ATTACH]

[ATTACH=CONFIG]41853[/ATTACH]

[ATTACH=CONFIG]41854[/ATTACH]

[ATTACH=CONFIG]41855[/ATTACH]

Sen i den andra kassen så har tyvärr två av zebraynglena kilat vidare med några dagars mellanrum. Såg aldrig några runda fina magar på dom, så antagligen har dom väl inte fått i sig tillräckligt med mat. Dom två som är kvar äter dock och är runda och goa om magen. Dom har även växt lite jämfört med dom två nu döda.

[ATTACH=CONFIG]41856[/ATTACH]

Sen så ligger zebrahanen och vibrerar i sin grotta igen och försöker locka dit nån av honorna, så där kommer förhoppningsvis snart nya yngel. :p