[QUOTE=Scalara]Äh! Jag jämförde inte mina sjukdomsfall med hans ju! Jag skrev som jag gjorde eftersom du menade på att ALLA sjukdomar uppstår pga att ÄGAREN GÖR FEL! Det stämmer inte! Jag var tvungen att säga min åsikt! Alltså hade det ingenting med skötseln av hans Oscars att göra, den är helt bedrövlig tycker jag med! Jag tog helt enkelt åt mig av att du skrev som du gjorde angående alla sjukdomar! Ok? Allra helst om det varit så sedan den 7/8! Men jag tror att han fattat poängen nu, och han lär väl göra något åt det ellerhur? Det är inte okej med hans djurhållning! Det tycker inte jag, någon annan, eller han heller hoppas jag! Så, ursäkta mig om jag brusade upp![/QUOTE]

Om du läser igen så ser du att jag inte sa att alla sjukdomar uppstår pga att ägaren gör fel, det jag skrev var att Habob får sjuka fiskar pga det sätt han håller sina fiskar. Han har tidigare fått rådet att skaffa större utan att lyda det. Tills dess att han skaffat större så kommer han vara en djurplågare, om han vill motbevisa mig så säljer han fiskarna eller köper nytt kar snarast.

Jag har inte anklagat dig för något, du verkar vara en schysst djurvän! :)