[FONT="Comic Sans MS"][COLOR="DarkGreen"]Inte för jag vet om du redan fått göra din höftledsoperation, men om du har gjort den så hoppas jag att den gått bra och att du åter skuttar omkring hej friskt på båda benen. :p
Själv så var jag och träffade min läkare igår, och nu så har njurens värden börjat att stiga utan tecken på att sjunka igen eller så.
Man kan se det som om man går utför en trappa, jag har inte så många trappsteg kvar att gå på.
Så hon, en urbra läkare som hon är, skrev raskt diverse remisser än hit å än dit för att de inte ska missa någe och om det sker en dramatisk försämring så vill de inte stå med skägget i brevlådan och säga "men ojsan hoppsan sa vem hade anat det här ??"[:o]
Så för att muntra opp mig själv och lilla gubben så bokade vi en resa till New York i slutet av februari för en vecka. Det gäller att passa på medans man har ork och kan leva, äta och vara som man vill.
Sen så är det ju diverse tester och provtagningar som jag ska, så jag är glad om det finns lite blod kvar i omloppet så att säga efter det att de är klara.
Men som sagt, först en vecka i the Big Apple att se fram emot, och det kommer verkligen att bli kanonskojs.:D :D :D
Vet ju att det kommer att komma jobbiga perioder sen, men förhoppningsvis så dröjer det inte allt för lång tid innan man åter börjar ha krafter att kravla sig uppåt i livet igen för att skåda livssolens ljus.;) [/COLOR][/FONT]