HazelCR skrev:

Vi har ju skrivit sådant som inte får skrivas enligt reglerna.

Ska vi verkligen behöva känna oss som skurkar?

Det jag vill är bara att försöka få bort skurkstämpeln för de som glömmer sig eller någon enstaka gång har något att "annonsera" i relevant sammanhang i en forumsdiskussion med sina akvariekompisar.

Ok. Ta det lite lugnt här nu..... [:o]

1. Du medger att du har brytit reglerna.
2. Du vill att reglerna ska ändras så att du ska slippa känna dej som en skurk när du bryter mot dem.

[CENTER][:-93] [:-93] [:-93] [:-93] [:-93] [:-93]
[/CENTER]
[LEFT]Förlåt men.... det är liksom inte så verkligheten fungerar... [:o]

1. Ingen har ens försökt stämpla varken dej eller någon annan som skurk på Zoopet. Det är liksom inte så att man får ett skurkmärke bredvid sitt namn när man bryter mot en regel.... [:o]

2. Det moderatorn gör är att ta bort inlägg som bryter mot någon regel. Punkt slut. Alla inlägg som moderatorn uppmärksammar som bryter mot någon regel. Moderatorn gör ingen skillnad på dem som känner sig som skurkar efteråt och dem som skriver ett PM till moderatorn med ett "Hoppsan, sorry, jag har nog missat en regel"

3. Vill du, eller någon annan som inte är Goldmedlem köpa eller sälja saker, exempelvis i samband med en lokal träff så får ni PM´a varandra. Du skrev själv att ni är bara typ 10 så det är ju jättelätt att fixa! :p

4. Jag har själv råkat bryta mot denna regel när jag var relativt ny. Mitt inlägg blev då borttaget och jag skickade ett PM till moderatorn där jag förklarade att jag hade missat denna regel. Jag valde att inte känna mej som en skurk!

Så ta det lugnt, fortsätt diskutera med dina akvariekompisar och PM´a mera! :p
(och läs reglena så slipper du göra ett förargligt misstag igen) [/LEFT]