Men jag matar trollet ändå, mot bättre vetande :(
Healena skrev::p
Tror det är ganska uppenbart för alla vid dethär laget att du inte kommer göra det!
Kjell har trampat dig på tårna - du vill ha Kjells huvud på ett silverfat.
Hur kan du veta det? Har du förmåga till tankeläsning över Internet?
För mig räcker det med en förklaring hur han använder reglerna. Samt i förekommande fall, en ursäkt till berörda när han begått ett fel, dvs varit mänsklig.
Men det lär ju aldrig hända.
Men för min del har jag fått en förklaring. Men fortfarande ingen på raderingen av HazelCR:s inlägg. Annat än "är en annons", vilket inte förklara varför den blev bedömd att vara annons.
Och kommer inte ge dig förrän din sårade stolthet fått upprättelse!
Varför inte skriva det direkt och rakt ut?
Åter igen, hur kan du veta det? Tankeläsning? Eller har du fördommar som du använder? Du vet att de inte alltid stämmer?
Sen kan du be om förklaringar och ändrade regler bäst du vill..;)
Allting är vid detta laget rena upprepningar av samma sak från alla håll!
Hur skall vi kunna undvika att skriva "annonser" om vi inte får förklarat vad som är fel? Vad är fel att försöka ge rimliga förändringar i tolkningen av reglerna som gör att det blir lättare att undvika skriva "annonser"?
Men om du nu inte är intresserad av detta, så kan du ju faktiskt sluta läsa denna tråd nu. Eftersom du ju inte kommer med något konstruktivt som för denna diskussion närmare ett slut.
Och hans huvudet på ett fat har jag ingen användning för, så det får han behålla, vad mig anbelangar. Men du kanske vill se det, eftersom du hänger i den här tråden?