tulle89 skrev:
Hehe, funderat på spottkar? ;)

Men isåfall är det ju alltid ett alternativ o öka grupperna om du tycker det är lite för lite fisk i karet.

Jaha så det var moonlight. Snyggt var det varjefall! :D

Vilka rör har du som framhäver rött? Försöker få mina rödzebra rödare men lyckas dessvärre inte så bra :p. O har du lite fler bilder på dina hongisar "super red"? Jag har tre småttingar som går i ett kar för sig själva i väntan på att de ska bli stora nog att kommer ner i stora karet men tycker inte de är speciellt röda liksåm :( Men färgen kanske kommer när de blir lite större? [:o]

//MVH Tulle

Ahh. Det får nog bli ett sportkar :) Har ett 54 liters stående...!

Vad hette det röret nudå... Hmmm... Har inte sett det innan jag köpte det... Ring till nols cilklidhobby och kolla! köpte det där. han vet vilket du menar om du frågar efter ett rör som framhäver rött!

Dessa superred har odlats fram under 20 års tid för att nästan bli helt röda. Sjukt snygga måste jag säga. Kostade 395:- styck. Dock så gör de sig inte bra på bild. Och de är små än så länge (5-7cm) och har inte färgat ut. De kommer vara knallröda sedan. Just nu är de mörkröda. Men de större börjar bli röda som hmmm.. hmmm... ja. Röda. Ska försöka fånga dem ikväll på bild :) Skickar över bilderna till dig!

Hur stor är din elvis? Fullvuxen? Har behållt färgerna bra!
Vad matar du med förresten? Alla ser välmående ut :)