Har hållit mig utanför diskussionerna om modereringar och dylikt under en tid, dels för att detta "problem" rann av mig relativt fort. Nu var jag ju iofs inte med på samkvämet, kanske därför jag inte hängde med i svängarna från början, vad vet jag? Nämnas bör väl att jag har jag slutat följa händelsutvecklingarna i HazelCR:s "Modereringstråd", tycker helt enkelt inte den är intressant längre. Jag vet och förstår vad som utlöste problemet, men personligen tycker jag att hela saken känns överspelad/utagerad. Sen att jag tycker att det finns viktigare saker i livet att bekymra sig om än detta, det är ju bara min högst personliga åsikt![B)]
Hursomhelst så tycker jag att det skulle vara synd om forat "överges" av någon, men å andra sidan så betyder väl inte det att vi inte kan träffas i framtiden?;)
Personligen ser jag ingen anledning att på nåt sätt överge Zoopet, rent informationsmässigt tycker jag att den fyller mina behov bättre än nån annan sajt. Sen att det finns ett forum på Zoopet, det är ju lixom bara som grädde på moset.;)
Nåja, med förhoppning om snar försoning i leden, och ett fortsatt gott liv!
/Thomas