Leonard skrev:Jag har 1st Philips lysrör (vet inte riktigt vad det heter) som är vitt, och sen har jag också ett MarinGlo lysrör, det blev mkr snyggare med det också!
Fiskarna har den blåa färgen, som dom har på bilderna också, det kan ju hända att dom ser blåare ut i ljuset från MarinGlo lysröret, men jag har ju inget att jämföra med så jag vet inte riktigt =)
Mina är inte alls skygga, de kommer fram när man går til karet och simmar runt, små-bråkar lite och gräver lite :) jag har fått mina första små "pyramider" nu :D
Troligtvis Philips Aquarelle du har ska köpa ett sånt o testa har redan ett marin glo rör och ett aqua glo men mina firrar ser ut så här
[ATTACH]5348[/ATTACH]
Mina var jätteskygga i början när jag bara hade ett par stycken men när jag köpte fler blev de totalt annorlunda är inte rädda alls och gräver hela tiden och nu har jag 3 kullar yngel på gång den senaste upptäckte jag igår.
Uppskattar att det för tillfället är en 30-40 yngel, den första kullen då 3 honor la ägg samtidigt verkar ha samlat sig i en koloni med 20+ yngel som växer så det knakar, artemia odlingen går på högtryck jättetrevliga fiskar :)