låter toppen kjell...menar självklart inte att man ska kunna säga annat än det man sagt direkt till butiken
devisen. är du nöjd berätta det för alla , är du missnöjd berätta det för oss är nog nåt alla företagare strävar efter och skulle aldrig gnälla eller klaga utan att ha pratat med min butik heller.
men tycker inte att "vanlig" kritik är speciellt farlig eller att den måste gä under namn.
Mitt zoo ansåg att 32 fiskar i ett 110L nystartat kar(3 dar igång) var en lämplig start...deras ide om lämplig uppstart har kostat minst 1000 kr att ordna upp(fast jag är rätt nöjd för nu har jag tre akvarier:D)
Meeen de är enorma och har utan större besvär hjälpt mig med corydorasproblem(stooor eloge) och tar hem vad jag vill ha (kamphonor tidigare och jag fick superfina såna, idag avhämtades javamossa)
alltså får mitt zoo en mycket stark 4:a för service och vilja men för akvariedelen får de en 3:a för att det alltid ligger fisk i karen som borde bort osv...
:D
ordbajsare är jag med:D
vad jag menar är att man kan kritisera på många olika vis och det behöver inte alltid vara negativt=)
Har gjort en stooor uppsats i mitt skolarbete där jag recenserar Zoopet:D
nån som vill se vad jag skrivit?
hehehe...fick MVG för väl utfört analys arbete och förbättringsplanering osv:D
Well jag är iaf här för att stanna oavsett vad ni bestämmer i kritikfrågan(jag kan gnälla på andra platser*asg*)
tack för mig
/Marianne(numera nästan anonym)