Lenmar skrev:
[CENTER][LEFT][FONT=Comic Sans MS][SIZE=1][COLOR=DarkOrchid][SIZE=2]Ja, inte kom pm:et från mig men det skulle lika gärna kunna varit jag som skrev pm:et. Jag har svårt att hänga med i trådarna när signaturerna är för långa. Jag liksom tappar "tråden" eftersom jag fastnar på signaturen. Om någon skriver bra saker så går jag ofta in och kikar i den personens profil istället. Din signatur skulle ju kunna kortas ner till följande och på så sätt bli mindre uppseendeväckande? De rörliga smileysarna har jag också svårt för...[/SIZE][/COLOR][/SIZE][/FONT]

[/LEFT]

[SIZE=1]

Dom säger att jag varit [/SIZE][SIZE=1][COLOR=Red]elak[/COLOR][/SIZE][SIZE=1] [:-115] Alltid har jag varit [/SIZE][SIZE=1][COLOR=Red]rak[/COLOR][/SIZE][SIZE=1] :eek:[/SIZE][SIZE=1] Dom säger det är fel på [/SIZE][SIZE=1][COLOR=Red]hjärtat[/COLOR][/SIZE][SIZE=1] [:-16] men ingenting har någonsin [:-116] [/SIZE][SIZE=1]slagit så [/SIZE] [SIZE=1][COLOR=Red]hårda[/COLOR][/SIZE][SIZE=1] slag [:-5][/SIZE][/CENTER]

Okey jag skall fila lite mer på den..
Anledningen till att min vart så lång är att jag absolut inte har tänkt i de banorna som ni gör. Sedan har jag en liten fråga också. vart fäster du blicken på skärmen när du läser? längst upp mitten eller längst ner..
Alltså när du scrollar vart vill du ha texten?

Nu har jag iof gjort det i denna tråden men jag har gjort det endast pga lathet.. en sak som är förbjudet i 90% av alla forum.. och att jag överhuvudtaget nämner det strider mot det jag skrev i första inlägget i denna tråden.

Dubbelpostningen är någonting jag inte förstår mig på, man kan likaväl trycka på edit om man kommer på i efterhand.. men det är en annan saga..

Kjell, jag driver ett forum dock inte ett vbulletin utan ett "phpbb" och i det kan jag administrera exakt hur jag vill och det kan ni med är jag 99% säker på. i annat fall kan ni ladda ner "mods" för att få mer inställnings möjligheter till signaturerna.

tex vid text storlek 7 skall det endast gå att skriva en rad och 5 tecken.
vid storlek 2, 5 rader eller 50 tecken.