jackson skrev:Kjell. Någon kommentar till vad Marie J skriver i #204, #213 och #217? Eller är det även "tjat" och inte värt att kommenteras?
Som jag skrev ovan så var det länge sedan som jag läste i denna tråd så jag hade inte läst dessa inlägg.
Marie J är välkommen att kontakta mig personligen och i detalj tala om vilka inlägg det gäller så skall jag ge en förklaring - det är inte något som skall behandlas offentligt i ett forum.
Rent allmänt så är ett forum inte någon söndagsskola utan diskussionerna kan vara rätt tuffa ibland - när det går över gränsen kan vara svårt att avgöra.
Det kan nog variera lite från fall till fall -
t.ex. så är nivån lägre om det handlar om en ren fisktråd och ännu hellre om det dessutom handlar om unga människor.
I en tråd som denna så sätts dock nivån högre - först så utsätts jag för ganska grov kritik som upprepas gång på gång, de som kritiserar mig kritiseras sedan i sin tur mycket kraftigt, vilket leder att dessa i sin tur också kritiseras kraftigt. I tråden har det alltså varit mycket av att ge och ta och det är kanske inte så konstigt, eftersom det är själva hemsidan som diskuteras och då måste nivån på vad som tillåts i diskussionen sättas högt.
Om nu ni jackson och HazelCR känner er så fruktansvärt mobbade i denna tråd så förstår jag faktiskt inte att ni fortsätter att vara aktiva här. Det är ju ganska uppenbart att jag nu sedan länge har tröttnat på ert klagande och gnällande och inte ens längre lägger energi på att ens läsa era inlägg och svara (det finns mycket annat arbete som finns att göra på Zoopet som är trevligare) så ni lär knappast få igenom några av era ideer.
Ni utnyttjar Zoopet gratis, så ni har inte lagt ut en massa pengar så ni förlorar inget på att försvinna - så varför fortsätter ni att FRIVILLIGT utsätta er för mobbning (ni anser ju er vara utsatta för det).
Anledningen till att jag svarade denna gång var
1/ jacksons - senaste inlägg var kort (gick snabbt att läsa)
2/ Det behandlade kritik från andra och det dessutom från en person som jag har respekt för och också lyssnar på kritik från.