Bild1: En överblick på hur det ser ut under plastkåpan.
Här ska jag flytta på allt som är ivägen. Skummaren kommer att sticka upp ungefär där den röda rutan är.
Bild2: Har jag flyttat på kretskortet som fördelar ström till kylfläktarna, jag fick även vrida på fläkten för att sladden skulle räcka.
Bild3: Här har jag tagit bort den högra fläkten för att kunna flytta... ja vad det nu är, se på bilden så förstår ni.
Bild4: Jag klippte sönder en plastburk som jag har skruvat fast. Denna ska hjälpa till att hålla borta dunstat vatten så jag inte får upp fukt i rampen. (Jag vet det ser inte bra ut men man ser det inte när locket är stängt
)
Bild5: Visar vikten av hur bra silver tejp är
. Detta är resultatet av mitt jobb. Jag bör tillägga att jag innan detta har gjort ett hål i plastkåpan så att det blev lagom till skummarkoppen. Jag har även fått ta bort en del av kanten på locket för att jag annars skulle klämt skummarkoppen när jag stängde locket. Det röda visar vilken bit jag tagit bort.
Som sagt det är inte snyggt men jag är nöjd
MVH /Tobias
Här ska jag flytta på allt som är ivägen. Skummaren kommer att sticka upp ungefär där den röda rutan är.
Bild2: Har jag flyttat på kretskortet som fördelar ström till kylfläktarna, jag fick även vrida på fläkten för att sladden skulle räcka.
Bild3: Här har jag tagit bort den högra fläkten för att kunna flytta... ja vad det nu är, se på bilden så förstår ni.
Bild4: Jag klippte sönder en plastburk som jag har skruvat fast. Denna ska hjälpa till att hålla borta dunstat vatten så jag inte får upp fukt i rampen. (Jag vet det ser inte bra ut men man ser det inte när locket är stängt

Bild5: Visar vikten av hur bra silver tejp är

Som sagt det är inte snyggt men jag är nöjd

MVH /Tobias
Kommentar