Fina färger!
Gillar inte träbänken i bakgrunden, samt att jag saknar lite mer bakgrundsoskärpa (boque).
Hur trivs du med d60:n?
Mvh
Stefan
harb haft den nogon månad , trivs väldig bra med den, kör för det mesta automatlägen, orsaken till att jag köpte den är , att innan använde jag en kompakt, der kunne man starta upp den ta en kop kaffe innan den var klar att fota med,sedan när man skulle ta bilden, var motivet borta
mvh janne
harb haft den nogon månad , trivs väldig bra med den, kör för det mesta automatlägen, orsaken till att jag köpte den är , att innan använde jag en kompakt, der kunne man starta upp den ta en kop kaffe innan den var klar att fota med,sedan när man skulle ta bilden, var motivet borta
mvh janne
Men det blir en himla massa kaffe och det är gott
Akvaristiska hälsningar
Kjell Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.
mvh janne
Jo... Kombakt mot slr. Nästan en orättvis kamp Bildmässigt står sig en kompakt bra mot en en slr i en hel del lägen... Men som du säger... Hastigheten på en slr går nog inte atat slå
Bra köp tror jag!
Kaffe! hmm. TJa. Varför inte?
Har fotat mina tacksamma kampfiskar.
Finns det nåt mer att göra förutom ta bort smutsen?
Tycker att det är väldigt likt verkligheten fö.
[ATTACH]14631[/ATTACH]
Jag tycker du lyckas bra Tenkare. Hur skulle det fungera om du skulle gå ner på samma nivå som fisken? Jag tror även att du får lite mer harmoni i bilden om du lämnar lite simyta. Han ser ut att bo lite trångt just nu.
Det var det jag tänkte på först.
Kommentar