Ni får ha det så bra ,verkligen tråkigt att man inte kan följa med på grund av sura tanter i familjen.
Zoopetklubb Syd
Kollaps
X
-
-
Kommentar
-
Mvh.PatrikKommentar
-
Hade inte kunnat ta med hela familjen ändå för nu har den älsta tösen fått vattenkopper tur man redan har haft det men det har inte frugan..Ha Ha eller dem andra småttingarna men det är bra om dem kan få det nu vid den åldern.Mvh.PatrikKommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Jo det var det..Kommentar
-
Kommentar
-
Du får krya på dig Guy! Vi ger oss av strax.Mvh Michael Persson
www.ciklider.se - En sida om afrikanska ciklider med över 300 artbeskrivningar.
Kullafotografen.se - Blogg och fotogalleriKommentar
-
Så nu var man hemma igen, efter att ha tittat på värdens fulaste fiskarDen ena var fulare än den andra...
Nej där var fina också.. särskilt koifiskarna på resturangen...
Det finns många intressanta fiskar i Östersjön.
Roligt att träffas..fast jag kan nog inte lägga upp några av mina bilder när man har mäster fotograferna Micke och NE som sällskap. Så jag hoppas att de visar lite bilder här
Vädret var fint men lite blåsigt..och min Andreas blev lite illamående på båten..Kommentar
-
Jo förresten..visst ska vi alla till akvarieauktionen i Malmö?Kommentar
-
Så nu var man hemma igen, efter att ha tittat på värdens fulaste fiskarDen ena var fulare än den andra...
Nej där var fina också.. särskilt koifiskarna på resturangen...
Det finns många intressanta fiskar i Östersjön.
Roligt att träffas..fast jag kan nog inte lägga upp några av mina bilder när man har mäster fotograferna Micke och NE som sällskap. Så jag hoppas att de visar lite bilder här
Vädret var fint men lite blåsigt..och min Andreas blev lite illamående på båten..Mvh.PatrikKommentar
Kommentar