Kul! Ni har fixat fram bra föreläsare. Börjar det bli time att anmäla sig snart?
Akvarieutställning + Ciklidstämma i Göteborg
Kollaps
X
-
Ursprungligen postat av AnnikaKul! Ni har fixat fram bra föreläsare. Börjar det bli time att anmäla sig snart?
Själv skall jag just ge mig iväg dit in just nu för att köra ett antal timmarAkvaristiska hälsningar
Kjell
Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.Kommentar
-
Precis kommit hem från naturhistoriska, tycker allt ser kanon ut. Många har också gjort ett jättejobb. Besökte nyligen den storköpenhamnska utställningen o den ligger helt klart i lä. Så passa på att ta en tur till Göteborg innan den 22:a januari.. Maf o hallandsakvaristeran planerar att åka den 14:e januari.Kommentar
-
Är själv just nu hemma från utsställningen där det sista fixats till. För min del gäller det nu bara att få ihop ett invigningtal för imorgon - sedan kan man dra en lättnadens suck.
Vi ses imorgon kl. 12.00Akvaristiska hälsningar
Kjell
Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.Kommentar
-
Jepp så var invigningen överstökad - lite drygt 100 personer kom och kollade på fiskar samt tog del av tilltugget.
Det mesta var klart i tid utom alla skyltar och dessutom måste vi göra något åt att det blev väl mörkt i gångarna så det var svårt att läsa på de skyltar som fanns - detta får rättas till under veckan som kommer.Akvaristiska hälsningar
Kjell
-
Ursprungligen postat av Guy PalmMånga dinusarier på den 1:a bildenhttp://zoonen.com/minzoon.asp?oid=125188
"Tänk om fiskar hade djupa akvarier med hallonsaft och bibliotekarier"
(ur "vända på ända" - en ljuvlig bilderbok jag snubblat över på jobbet)Kommentar
-
Kul med lite foton (fast jag undrar vad sjutton det var jag pekade på under mitt tal) - skall själv försöka fota lite av utställningen den kommande veckan.Akvaristiska hälsningar
Kjell
-
Ursprungligen postat av Guy PalmSom vanligt var det väl någon som inte kunde hålla tystAkvaristiska hälsningar
Kjell
-
snarare 1-1 efter ditt dinosaurie-inläggAkvaristiska hälsningar
Kjell
-
Ursprungligen postat av Kjell FohrmanKul med lite foton (fast jag undrar vad sjutton det var jag pekade på under mitt tal) - skall själv försöka fota lite av utställningen den kommande veckan.Kommentar
-
Ursprungligen postat av Kjell FohrmanKul med lite foton (fast jag undrar vad sjutton det var jag pekade på under mitt tal)
- Du där borta! Drick inte ur akvarierna!Kommentar
Kommentar