Uppgradering av nuvarande Räkvas
Kollaps
X
-
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Det ser ut som att du har en ivoryfärgad äppelsnäcka. Här kan du läsa mer om dem: http://applesnail.net/ Om du har några specifika frågor så säg till, jag har en flock sånadär.
Snygg räk-vas förresten!Mvh.PatrikKommentar
-
Kommentar
-
Men det räcker väl att det är en snigel i eller är jag ute och cyklar eller krävs det två kön??jag har sett nåtTamron 300 Objektiv med macro kan det vara nåt eller det är inte för riktigt nära närbilder?Mvh.PatrikKommentar
-
Äppelsniglar är jag nästan säker på att det behövs två stycken. Objektivet du undrar om vet jag inte vad det är för något.Kommentar
-
Kommentar
-
antar att det inte är ett riktigt macro utan bara ett med macrofuntion.
Inte riktigt samma som ett macro men nära. om jag fattat det rätt.
Har ett canon 60 macro som jag är hyffsat nöjd med, men det blir nog ett 100 också inom snar framtid. (julklapp till mig själv )
Gillade den vänstra bilden skarpt. Synd att du inte fick fokus på den vänstra tentaklen, men det stör inte mycket. Snyggt.Kommentar
-
Ja, de lägger ägg ovanför vattenytan-
Det behövs två och av olika kön.Kommentar
-
Kommentar
-
Knappt man vågar nämna priset högtfår se om jag hittar nåt på blocket till bra pris,det du har är det med aut..Zoom?eller måste man ratta in själv på min Kamera är det ingen aut i så fall måste det sitta på ObjektivetMvh.PatrikKommentar
-
Kommentar
Kommentar