Än så går det att anmäla sig angående Lördagsträffen som det ser ut så blir vi ett litet gäng men ack så trevliga Hi Hi och sen nybakade bullar på det kan inte bli bättre.
Zoopetklubb Syd
Kollaps
X
-
-
-
Jag får tyvärr hoppa över. Jag orkar inte helt enkeltKommentar
-
Kommentar
-
Zoopet Syd tänker besöka NE i Lund och titta på hans trevliga växtakvarie Bla. Som han tänker berätta lite om hur allt funkar,så det ser vi väldigt fram i mot.
När:Lördagen den 24 November Kl.13.00
Anmälda:
---------------------------------------------
Stene
Nå Nirvana Nu
---------------------------
2 st anmälda än så länge,det är bara att anmäla sig för den som inte gjort det.Adressen har jag så den kommer som PM när det är dags.Mvh.PatrikKommentar
-
Ja det verkar inte bli fler så vi ses i morgon Niklas och Daniel ser verkligen fram imot att träffas igen.Mvh.PatrikKommentar
-
Då har man varit på besök hos NE och tittat på ett växtakvarie och andra akvarium,mycket inressant föredrag höll Niklas om detta ståtliga växtakvarium mycket nytt man lärde sig.Så jag bugar och tackar för besöket och dem goda bullarna som Albin bakade,och det alldeles förträffliga kaffet.Mvh.PatrikKommentar
-
-
-
-
Kommentar
-
Är det någon som är sugen på att dra upp till Kjell på Zoopet Väst den 15 december på en liten träff i sådant fall så tar vi en bil upp så vi samåker,där var vågra platser kvar hemma hos honom om nån är sugen här nere i Syd.Mvh.PatrikKommentar
-
Det gäller att svara snabbt om vi får en bil upp för det är bara 4 st platser kvar för tillfälligt.Mvh.PatrikKommentar
-
Kommentar