Får hämta mitt 450 liter (150x60x50) om någon vecka.
Till veckan ska jag börja med bänken sen ska jag göra rampen ska jag ha 4 eller 6 rör i den? Tänkte ha Glo T8 lysrörshållare 2x40w.
Och förslag på lysrör tas tacksamt i mot.
Har inte bestämt mig än vilken BTN bakgrund jag vill ha Woodrock eller Amazonas.
Ska ha filtrering bakom bakgrunden har tittat på Eheim Compact 2000 http://www.pwss.se/home.php?cat=288 som jag ska komplettera med ett nytt Fluval 304 ytterfilter som jag har sen tidigare. Blir det för häftigt eller?
Hur mycket filtermatta kommer det att gå åt bakom bakgrunden räcker en 100x100x5 cm?
Akvariumet kommer att inredas med Råda sand 0,8-1,2 rötter grenar och löv sen växter från Sydamerika.
Fiskar som jag har tänkt ha när det är inkört.
Ett par sorter av Corydoras 20 tal tot.
Dekesyseria pulcher 5st
Ett stim av Tetra har inte bestämt vilken men kom gärna med förslag.
Stim av Marmorbilbukar i ytan
Sen vill jag ha några Apistogramma förslag och hur många jag kan ha.
Lite frågor som jag hoppas få svar på innan jag beställer från PWSS
Tar emot både ros och ris vill inte att det blir fel från början.
Till veckan ska jag börja med bänken sen ska jag göra rampen ska jag ha 4 eller 6 rör i den? Tänkte ha Glo T8 lysrörshållare 2x40w.
Och förslag på lysrör tas tacksamt i mot.
Har inte bestämt mig än vilken BTN bakgrund jag vill ha Woodrock eller Amazonas.
Ska ha filtrering bakom bakgrunden har tittat på Eheim Compact 2000 http://www.pwss.se/home.php?cat=288 som jag ska komplettera med ett nytt Fluval 304 ytterfilter som jag har sen tidigare. Blir det för häftigt eller?
Hur mycket filtermatta kommer det att gå åt bakom bakgrunden räcker en 100x100x5 cm?
Akvariumet kommer att inredas med Råda sand 0,8-1,2 rötter grenar och löv sen växter från Sydamerika.
Fiskar som jag har tänkt ha när det är inkört.
Ett par sorter av Corydoras 20 tal tot.
Dekesyseria pulcher 5st
Ett stim av Tetra har inte bestämt vilken men kom gärna med förslag.
Stim av Marmorbilbukar i ytan
Sen vill jag ha några Apistogramma förslag och hur många jag kan ha.
Lite frågor som jag hoppas få svar på innan jag beställer från PWSS
Tar emot både ros och ris vill inte att det blir fel från början.
Kommentar