Ansjos nya badkar!

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Gaffel
    • December 2007
    • 6200

    Ansjos nya badkar!

    BILDERBILDERBILDERBILDERBILDERBILDERBILDERBILDERBILDERBILDERBILDERBILDERBILDER
    BILDERBILDERBILDERBILDERBILDERBILDERBILDERBILDERBILDERBILDERBILDERBILDERBILDER
    BILDERBILDERBILDERBILDERBILDERBILDERBILDERBILDERBILDERBILDERBILDERBILDERBILDER
    BILDERBILDERBILDERBILDERBILDERBILDERBILDERBILDERBILDERBILDERBILDERBILDERBILDER
    BILDERBILDERBILDERBILDERBILDERBILDERBILDERBILDERBILDERBILDERBILDERBILDERBILDER
    BILDERBILDERBILDERBILDERBILDERBILDERBILDERBILDERBILDERBILDERBILDERBILDERBILDER
    BILDERBILDERBILDERBILDERBILDERBILDERBILDERBILDERBILDERBILDERBILDERBILDERBILDER
    BILDERBILDERBILDERBILDERBILDERBILDERBILDERBILDERBILDERBILDERBILDERBILDERBILDER
    BILDERBILDERBILDERBILDERBILDERBILDERBILDERBILDERBILDERBILDERBILDERBILDERBILDER
    BILDERBILDERBILDERBILDERBILDERBILDERBILDERBILDERBILDERBILDERBILDERBILDERBILDER
    BILDERBILDERBILDERBILDERBILDERBILDERBILDERBILDERBILDERBILDERBILDERBILDERBILDER
    BILDERBILDERBILDERBILDERBILDERBILDERBILDERBILDERBILDERBILDERBILDERBILDERBILDER

    Senast redigerad av Gaffel; 21 July 2008, 22:18.
    Life's a bitch and then you die..
    "I might be right handed but im always left-winged"
    Skriv på!
  • Nina82
    • January 2008
    • 6610

    #2
    Ööööhhhhh ?????
    12L 12L 24L 24L 24L 24L
    38L 54L 54L 63L 450L

    Kommentar

    • ansjo
      • November 2005
      • 29967

      #3
      Bra att du startade tråden så slipper jag göra det själv
      Jag har tvättat sand hela dagen igår, och tömt ur mitt gamla idag samt vägt in det nya. Öst upp den gamla sanden så jag har träningsvärk, men jag har faktiskt tagit lite foto som kommer i morgon.
      Sist men inte minst fångade jag nog minst 500 Endlers med, och räkorna ska vi inte snacka om. Och folk som säger att räkor inte trivs med värme, jag har ändå 29 grader i det karet och snyggare illröda körsbärsräkor får man leta efter!
      /Anders

      Medlem i NCS - givetvis!

      Kommentar

      • Gaffel
        • December 2007
        • 6200

        #4
        Ansjo har ju sitt 960 till salu eftersom hans fru lovat honom att han skulle få byta till ett "mindre" akvarium, ansjo hittade ett som faktiskt var "mindre"(dvs lite kortare men på typ drygt 1000 liter, nu såg jag i en annan tråd att ansjo försa sig att han i detta nu håller på att loda in den nya baljan och jag vill se BILDER!!!
        Life's a bitch and then you die..
        "I might be right handed but im always left-winged"
        Skriv på!

        Kommentar

        • Gaffel
          • December 2007
          • 6200

          #5
          Ahh, du var snabbare än jag, måste bero på CO2-mäsken.. Hi hi hi!
          Life's a bitch and then you die..
          "I might be right handed but im always left-winged"
          Skriv på!

          Kommentar

          • ansjo
            • November 2005
            • 29967

            #6
            Det blev inte kortare utan inte lika djupt som det tidigare karet, tappade hela 5 cm. Och frugan blev inte glad, men jag.
            Dealen var om jag köpte mig en ny V70 skulle jag gå ner i akvariestorlek i vardagsrummet och det har jag nu gjort.
            /Anders

            Medlem i NCS - givetvis!

            Kommentar

            • Gaffel
              • December 2007
              • 6200

              #7
              Men du fick sålt ditt 960 med tillhörande 2260 och den feta rampen?
              Life's a bitch and then you die..
              "I might be right handed but im always left-winged"
              Skriv på!

              Kommentar

              • ansjo
                • November 2005
                • 29967

                #8
                Jepp, han kommer och hämtar det i morgon så det är lite panik på taket. Åker till Norge och fiskar på onsdag så jag känner lite att tiden rinner ifrån mig, men det löser sig säkert.
                Diskusarna går i en balja tillsammans med tetrorna och malarna och jag hoppas innerligt att de är vid liv i morgon, annars vete tusan vad jag gör. Kanske tar med diskusen till Norge som agn...
                /Anders

                Medlem i NCS - givetvis!

                Kommentar

                • Nina82
                  • January 2008
                  • 6610

                  #9
                  Ursprungligen postat av ansjo
                  Jepp, han kommer och hämtar det i morgon så det är lite panik på taket. Åker till Norge och fiskar på onsdag så jag känner lite att tiden rinner ifrån mig, men det löser sig säkert.
                  Diskusarna går i en balja tillsammans med tetrorna och malarna och jag hoppas innerligt att de är vid liv i morgon, annars vete tusan vad jag gör. Kanske tar med diskusen till Norge som agn...
                  Alltid kul med folk som tänker positivt
                  12L 12L 24L 24L 24L 24L
                  38L 54L 54L 63L 450L

                  Kommentar

                  • Johanski
                    • February 2007
                    • 3044

                    #10
                    Haha, nu är frugan redigt förbannad kan jag tänka mig

                    Ska bli kul att få se hur det ser ut

                    Kommentar

                    • ansjo
                      • November 2005
                      • 29967

                      #11
                      Nja, det är inte så farligt men å andra sidan gnäller hon inte heller när vi är ute och åker.
                      Hon är en riktig drömfru faktiskt, bättre kan man nog inte få och står ut med alla (akvarie)dumheter man hittar på.
                      /Anders

                      Medlem i NCS - givetvis!

                      Kommentar

                      • Johanski
                        • February 2007
                        • 3044

                        #12
                        Nu tittar hon över axeln va
                        Skämt åsido, kul med en partner som accepterar ett intresse som kostar så mycket och tar upp så mycket plats

                        Kommentar

                        • Patrik Steen
                          • May 2006
                          • 8464

                          #13
                          Ja lite bilder skulle sitta fint blev det bakgrund i det nya?
                          Mvh.Patrik

                          Kommentar

                          • ansjo
                            • November 2005
                            • 29967

                            #14
                            Ursprungligen postat av Patrik Steen
                            Ja lite bilder skulle sitta fint blev det bakgrund i det nya?
                            Jepp, men det blev inte riktigt vad jag tänkte mig från början.
                            Tanken var att måttbeställa ett kar, men så blev det lite bråttom att stänga ner det gamla karet eftersom köparen kommer idag. Jag var på väg att beställa ett nytt standard 720, men så dök ett 900 liters Akvastabil till bra pris upp framför näsan på mig så jag kunde inte låta bli.

                            Hade jag köpt ett måttbeställt så var det ca en månads leverans på det och den tiden hade jag då inte, och isf skulle det in en BTN Aquarock eller Miniamazonas i karet. Nu fick jag nöja mig med BTN Slimline, men det är bra mycket snyggare än en plansch iaf.
                            /Anders

                            Medlem i NCS - givetvis!

                            Kommentar

                            • Patrik Steen
                              • May 2006
                              • 8464

                              #15
                              Ursprungligen postat av ansjo
                              Jepp, men det blev inte riktigt vad jag tänkte mig från början.
                              Tanken var att måttbeställa ett kar, men så blev det lite bråttom att stänga ner det gamla karet eftersom köparen kommer idag. Jag var på väg att beställa ett nytt standard 720, men så dök ett 900 liters Akvastabil till bra pris upp framför näsan på mig så jag kunde inte låta bli.

                              Hade jag köpt ett måttbeställt så var det ca en månads leverans på det och den tiden hade jag då inte, och isf skulle det in en BTN Aquarock eller Miniamazonas i karet. Nu fick jag nöja mig med BTN Slimline, men det är bra mycket snyggare än en plansch iaf.
                              Det är inte så fy skam det iheller
                              Mvh.Patrik

                              Kommentar

                              Arbetssätt...