Tänkte starta en liten tråd där jag kommer att behöva lite råd och tips till min nya Räkvas.Har för närvarande en redan men jag har gått och stört mig att den kunde gått varit lite större,och så hände det en större inköptes.
Så jag behöver lite råd vad jag ska köra med på botten??kör med för närvarande med fin ljus sand och det har funkat fint.
Vilken filteranordning kan funka på en så stor vas??den är ändå 65cm hög så ett bottenfilter hade jag helst sluppit,när den väl ska rengöras så blir det nog en syn för gudarna
Kör för närvarande med ett http://www.pwss.se/image.php?productid=4067 och det har funkat fint till den gamla vasen,men den nya är lite större så tips hade varit fint
Eller så kanske det funkar ändå med det jag har om man sätter skumpatronen på botten och tar loss vinklen på utblåset så blir det rörelse på ytan
Sen lite tips på Växter??hade varit fint
och lite tips på ljus till det hela??
Här kommer lite bilder vad jag hade tänkt mig räkor är dem som går där för närvarande och det är CR-Körsbärsräkor-Amano m.m
Så jag behöver lite råd vad jag ska köra med på botten??kör med för närvarande med fin ljus sand och det har funkat fint.
Vilken filteranordning kan funka på en så stor vas??den är ändå 65cm hög så ett bottenfilter hade jag helst sluppit,när den väl ska rengöras så blir det nog en syn för gudarna

Sen lite tips på Växter??hade varit fint

Här kommer lite bilder vad jag hade tänkt mig räkor är dem som går där för närvarande och det är CR-Körsbärsräkor-Amano m.m
Kommentar