lägg till bilder på ditt akvarium

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • hannaep
    • July 2011
    • 20

    lägg till bilder på ditt akvarium

    Jag skulle tycka att det var intressant om alla lägger ut bilder på deras fiskar och akvarium ... asså om du vill. Ni kan gärna berätta lite om det men det är inget tvång så ni måste inte Själv har jag inget än, men jag ska skaffa
  • admin
    Christian Alfredsson

    • November 2004
    • 11233

    #2
    Är inte denna tråd väldigt lik? http://www.zoopet.com/forum/showthread.php?t=81436
    Christian Alfredsson
    Tekniskt ansvarig Zoopet

    Kommentar

    • hannaep
      • July 2011
      • 20

      #3
      jo det kanske den är men jag orkar inte läsa andras sidor som är flera flera sidor

      Kommentar

      • Gur4m1
        • June 2011
        • 96

        #4
        Bilder på mitt 150 liter där det just nu bor 2st corydoras Panda och två lekpar Dvärggurami + en drös med rosa/lilarandiga och vita äppelsnäckor. Testar mig fram med vad som "funkar" i växtväg så det är ganska rörigt just nu men både guramisarna och pandorna verkar trivas fint.
        Nothing fancy, no tricks...

        Kommentar

        • macke_fisk
          • December 2005
          • 4442

          #5
          Om alla ska starta en sådan tråd där man ska visa sina akvarium så kommer det bli väldigt många. Sök hellre efter trådar och se efter först tycker jag.
          MVH macke_fisk

          Kommentar

          • Vanish
            • April 2011
            • 900

            #6
            Ursprungligen postat av hannaep
            jo det kanske den är men jag orkar inte läsa andras sidor som är flera flera sidor
            Alltså va? Har läst flera gånger vad du skrivit och fattar inte vad du syftar på. Startar du en helt ny tråd för att du inte orkar trycka på "sista"-sidan-knappen?

            Edit: pucktvåa

            Kommentar

            • hannaep
              • July 2011
              • 20

              #7
              jag bryr mig inte om er som bara stör er på saker , så :@

              Kommentar

              • Vanish
                • April 2011
                • 900

                #8
                Ursprungligen postat av hannaep
                jag bryr mig inte om er som bara stör er på saker , så :@
                Vet inte om "störa" är synonym med "onödigt"? Men kan du inte vänligast förklara varför det behövs en helt ny tråd och vad felet på den som finns är? Där har du ju allt samlat och har möjlighet att kolla på alla dessa fina kar på zoopet?

                Kommentar

                Arbetssätt...