Har efter en längre tids uppehåll nu fallit tillbaka och köpt ett 200L akvarium med välvd framsida.
Har tidigare haft 720L Malawi, 460L Diskus och 375L Malawi så är inte helt ovan
Steg ett blir att fixa en bänk. Tänker att det kommer bli lecablock med skiva på, har dock inte kommit på exakt hur jag kommer bygga den, finns det någon tråd med samlade bilder för såna?
Steg två blir att fixa en bakgrund, som troligen kommer bli klart före bänken då det ska beställas från PWSS idag då de har 10% =)
Osäker på vilken lösning jag ska göra, någon utav dessa två iaf. Med tillhörande lösning utav innerfilter.
Förresten, vad tror ni om denna pump?
Aquael Circulator 1000
BTN Rocky
Vit Gneijs
Har alltid kört slimline i tidigare kar fast röd gneijs så vill testa något nytt =)
Steg tre blir väl att val av fisk men känner att jag inte kommer köra något tema utan lär nog bli en fisksoppa av det hela
Bilder får komma senare för måste förnya mitt medlemskap =)
Men är detta kar iaf, fast till ett bättre pris
Har tidigare haft 720L Malawi, 460L Diskus och 375L Malawi så är inte helt ovan
Steg ett blir att fixa en bänk. Tänker att det kommer bli lecablock med skiva på, har dock inte kommit på exakt hur jag kommer bygga den, finns det någon tråd med samlade bilder för såna?
Steg två blir att fixa en bakgrund, som troligen kommer bli klart före bänken då det ska beställas från PWSS idag då de har 10% =)
Osäker på vilken lösning jag ska göra, någon utav dessa två iaf. Med tillhörande lösning utav innerfilter.
Förresten, vad tror ni om denna pump?
Aquael Circulator 1000
BTN Rocky
Vit Gneijs
Har alltid kört slimline i tidigare kar fast röd gneijs så vill testa något nytt =)
Steg tre blir väl att val av fisk men känner att jag inte kommer köra något tema utan lär nog bli en fisksoppa av det hela
Bilder får komma senare för måste förnya mitt medlemskap =)
Men är detta kar iaf, fast till ett bättre pris
Kommentar