Anmälan till Zoopetträff "på" Akvariets Dag-Uppsala

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Kjell Fohrman
    Administrator

• December 2001
    • 48148

Anmälan till Zoopetträff "på" Akvariets Dag-Uppsala

Zoopet kommer att ha en träff i samband med Akvariets Dag i Uppsala den 15-16 oktober.

Vi har preliminärbokat några stugor i Fjällnora ca. 17 km öster om Uppsala.
    Det handlar om 4-bäddsstugor och varje stuga kostar 300 kr/dygn (dvs 75 kr/bädd och natt).

Meningen är att vi skall bo där fredag (14/10) och lördag (15/10) natt.
    På fredag kväll har vi en fest - hur exakt den kommer att ske får vi återkomma till när vi vet hur många som anmäler sig.
    På lördag förmiddag så tar vi ett Zoopetrace ner till affärerna i Stockholm innan vi fick lunchtid beger oss upp till Uppsala igen för att ansluta oss till Akvariets Dag-aktiviteterna.
    Därefter har vi inte några speciella Zoopet-aktiviteter utan de som vill deltar på de Akvariets Dag-aktiviteter de känner för. Om man vill kan man ju också välja att t.ex. hoppa över något av de bägge dagarnas föredrag och istället besöka andra Zoopetare - det är upp till var och en.

Anmälan till Akvariets Dag-aktiviterna gör man genom att klicka på Akvariets Dag-länken ovan och sedan följa instruktionerna där.

I denna tråd anmäler man sig för övernattning i stugorna samt för festen på kvällen.

Anmälan Zoopetfest fredagen den 14/10 kl. 19.00
    Kjell Fohrman

Anmälan övernattning två nätter i stugby.
    Kjell Fohrman

Delta kan alla som är registrerade på Zoopet
    Om det skulle visa sig att inte alla får plats har ZoopetGold-medlemmar företräde.
    Senast redigerad av Kjell Fohrman; 29 August 2005, 17:08.
    Akvaristiska hälsningar
    Kjell
    Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
    Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.
  • erikthur
    • March 2004
    • 9953

Intressant upplägg.
    Problemet med Fjällnora är väl kommunikationerna.
    Det är ju inte precis badsäsong då heller.
    Det här är en av Uppsalas viktigaste badplatser...
    I princip gäller väl bilar hit-och-dit.
    Jag har inte följt alla skriverier här men vad gäller Muttern är ju allt nästan inom gångavstånd - dock inte Akvarie-Hobby (tag bussen)
    Killies is a lifetime passion

Kommentar

• Kjell Fohrman
      Administrator

• December 2001
      • 48148

Problemet med Fjällnora är väl kommunikationerna.
      Det är ju inte precis badsäsong då heller.
      Det här är en av Uppsalas viktigaste badplatser...
      I princip gäller väl bilar hit-och-dit.
      Om någon kommer till Uppsala med allmänna kommunikationer så går det säkert att fixa med lite samåkning.
      Akvaristiska hälsningar
      Kjell
      Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

Kommentar

• Kjell Fohrman
        Administrator

• December 2001
        • 48148

Två saker glömde jag nämna i mitt första inlägg
        1/ Det är Rödlöga som jobbat på och letat reda på stugorna - bra jobbat
        2/ Deadline för anmälan till övernattning är den 13 SEPTEMBER. Det är nämligen så att vi har förhandsbokat några stugor och sista dagen att avboka någon av dom är en månad innan annars får vi betala en del av stughyran.
        Akvaristiska hälsningar
        Kjell

Kommentar

• Morellen
          • November 2003
          • 4349

måste kolla upp datumen för helgjobb bara (så jag inte gör bort mig igen) men det hade varit kul att träffa en massa zoopetare igen *s*
          http://zoonen.com/minzoon.asp?oid=125188

"Tänk om fiskar hade djupa akvarier med hallonsaft och bibliotekarier"
          (ur "vända på ända" - en ljuvlig bilderbok jag snubblat över på jobbet)

Kommentar

• Kjell Fohrman
            Administrator

• December 2001
            • 48148

det hade varit kul att träffa en massa zoopetare igen *s*
            Jepp och speciellt Zoopetare från andra delar av landet - som det ju inte så ofta ges möjlighet till .
            Akvaristiska hälsningar
            Kjell

Kommentar

• RÖDLÖGA
              • February 2002
              • 3931

Anmäler sig!!!

Jag och min sambo kommer. Vi vill vara med på festen och vi stannar två nätter. Det finns tre platser i bilen från norra stockholm.
              FISHLOVERS
              Behandla andra så som du själv vill bli behandlad!!!!!
              En glad "svenssonakvarist"

Kommentar

• Kjell Fohrman
                Administrator

• December 2001
                • 48148

Zoopet kommer att ha en träff i samband med Akvariets Dag i Uppsala den 15-16 oktober.

Det handlar om 4-bäddsstugor och varje stuga kostar 300 kr/dygn (dvs 75 kr/bädd och natt).

På fredag kväll har vi en fest - hur exakt den kommer att ske får vi återkomma till när vi vet hur många som anmäler sig.
                På lördag förmiddag så tar vi ett Zoopetrace ner till affärerna i Stockholm innan vi fick lunchtid beger oss upp till Uppsala igen för att ansluta oss till Akvariets Dag-aktiviteterna.
                Därefter har vi inte några speciella Zoopet-aktiviteter utan de som vill deltar på de Akvariets Dag-aktiviteter de känner för. Om man vill kan man ju också välja att t.ex. hoppa över något av de bägge dagarnas föredrag och istället besöka andra Zoopetare - det är upp till var och en.

Anmälan till Akvariets Dag-aktiviterna gör man genom att klicka på Akvariets Dag-länken ovan och sedan följa instruktionerna där.

I denna tråd anmäler man sig för övernattning i stugorna samt för festen på kvällen.

Kjell Fohrman
                Rödlöga + sambo

Kjell Fohrman
                Rödlöga + sambo

Om det skulle visa sig att inte alla får plats har ZoopetGold-medlemmar företräde.
                Akvaristiska hälsningar
                Kjell

Kommentar

• Tant Nancy
                  • April 2002
                  • 5407

Ännu så länge är det två helt klara från Östersund, nämligen jag och Tobbe. Vi bokar en stuga (tror det blir flera Östersundare) och kommer självklart till festen. Återkommer om vi blir flera. Kan tillägga att vi förmodligen kommer att ha plats i vår buss med 9 platser... finns möjlighet att kliva på "efter vägen" för en rimlig peng (gissar på en 2-300 beroende på antal).

Vi räknar med att åka tidigt på fredagen för att hinna med ett besök på akvariehobby innan det är dags för festen.
                  Senast redigerad av Tant Nancy; 31 August 2005, 17:59.
                  MvH
                  Tant Nancy
                  www.gladafisken.aqualogen.se
                  Mitt fotogalleri
                  Dagbok
                  Min zoon

Kommentar

• Kjell Fohrman
                    Administrator

• December 2001
                    • 48148

Kjell Fohrman
                    Rödlöga + sambo
                    Tant Nancy + Tobbe

Kjell Fohrman
                    Rödlöga + sambo
                    Tant Nancy + Tobbe

Om det skulle visa sig att inte alla får plats har ZoopetGold-medlemmar företräde
                    Akvaristiska hälsningar
                    Kjell

Kommentar

• Kjell Fohrman
                      Administrator

• December 2001
                      • 48148

Uppdaterar tråden så att den inte glöms bort - intresset har ju än så länger varit relativt magert men det tar sig förhoppningsvis.

Dock om man vill anmäla sig för övernattning så måste det ske absolut senast den 13 september så vänta inte för länge.
                      Akvaristiska hälsningar
                      Kjell

Kommentar

• Tant Nancy
                        • April 2002
                        • 5407

Jag hade hoppats på att få träffa lite nya och återse lite gamla zoopetkontakter... hoppas verkligen att det kommer flera! Nog för att jag tror att vi som är anmälda kan få till ett party på egen hand, men....
                        MvH
                        Tant Nancy
                        Mitt fotogalleri
                        Dagbok
                        Min zoon

Kommentar

• Kjell Fohrman
                          Administrator

• December 2001
                          • 48148

Ursprungligen postat av Tant Nancy
                          Jag hade hoppats på att få träffa lite nya och återse lite gamla zoopetkontakter... hoppas verkligen att det kommer flera! Nog för att jag tror att vi som är anmälda kan få till ett party på egen hand, men....
                          Jo då vi kommer säkert att ha trevligt oavsett hur många vi blir - men som du skriver - nog vore det trevligt om vi blir ett rejält gäng.
                          Nu är det ju lika många anmälda från Östersund som från hela Stockholm och Uppsala-regionen ihop
                          Akvaristiska hälsningar
                          Kjell

Kommentar

• Tant Nancy
                            • April 2002
                            • 5407

Nu är det ju lika många anmälda från Östersund som från hela Stockholm och Uppsala-regionen ihop
                            Heheh... inte illa!!! Hoppas ni nollåttor tar upp kampen mot oss... vi har akvariemöte i dag, så då hoppas jag att vi blir flera.

Fortsätter att tjata om att det finns plats i bilen för de som vill kliva på efter vägen.... förmodar att vi kan anpassa rutten utifrån var man vill kliva på... Därför är det så att den som först hör av sig, kommer att avgöra om vi kör inlandet eller kustvägen... så häng på!!!
                            MvH
                            Tant Nancy
                            Mitt fotogalleri
                            Dagbok
                            Min zoon

Kommentar

• RÖDLÖGA
                              • February 2002
                              • 3931

Hallåååååååå!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hallå!!!!!!!
                              Var är alla Zoopetare?
                              Kom igen nu.
                              Det är party läge på G.
                              Fest, fest, fest.
                              Kom och parta loss med oss i Uppsala.
                              Ingen tveka bara fult ös med klös.
                              Det finns två platser kvar i våran bil från Åkersberga via Vallentuna, Upplandsväsby och sen vidare mot Uppsala.
                              Senast redigerad av RÖDLÖGA; 04 September 2005, 23:24.
                              FISHLOVERS
                              Behandla andra så som du själv vill bli behandlad!!!!!
                              En glad "svenssonakvarist"

Kommentar

Arbetssätt...