Superbra pris

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Deje-Nicke
    • January 2006
    • 344

    Superbra pris

    Fluval FX5 till superbra pris 1695:-
    220L 375L 450L 720L
  • fabiaRS
    • November 2005
    • 193

    #2
    1895 står det väl?

    Kommentar

    • cobra
      • December 2004
      • 1743

      #3
      Ja men det är överstrukit och det är ett nytt rött pris på 1695
      Fotosidan.se

      Kommentar

      • fabiaRS
        • November 2005
        • 193

        #4
        hmm..då är min webläsare dum då..får prova att rensa lite cookies ..ursäkta

        Kommentar

        • [xstream]
          • March 2006
          • 520

          #5
          Jo tjena du. blir nästan att beställa en ju. Kostar ju fasen 2400 på pwss. Inte så att jag behöver ett ytterfilter direkt men det priset lär ju ta ett tag att matcha.
          720L Malawi-biotop

          Kommentar

          • Daniel Blom
            • June 2003
            • 1670

            #6
            Filtret verkar kanon, har haft ett igång i en månad.
            Fast jag betalar gärna lite mer i en affär utan ballongmolly, golfboll, slöjancistrus och paroonhaj.
            Det enda du behöver här i livet är okunnighet och självförtroende,
            och framgången är given.
            Samuel Clemens
            Mina bilder

            Kommentar

            • Bucket
              • February 2004
              • 1020

              #7
              Ursprungligen postat av daniel60
              Filtret verkar kanon, har haft ett igång i en månad.
              Fast jag betalar gärna lite mer i en affär utan ballongmolly, golfboll, slöjancistrus och paroonhaj.

              Bra.. mera sånt folk!
              jävla massa akvarium!
              http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=362871

              Kommentar

              • Raven
                • February 2005
                • 15385

                #8
                Ursprungligen postat av '[xstream
                Kostar ju fasen 2400 på pwss.
                pwss är svindyra på en del grejer :/
                LänkGalleri (reviderad 21-05-06)
                Faktatråd Om AkvarieVatten
                Växtakvaristernas Paradis

                Kommentar

                • Karon
                  • January 2002
                  • 3170

                  #9
                  Men dom ger bra service, och det kostar men är värt en del det med!
                  Dä årner sä allti, å jör dä int dä så kvetter dä !

                  Kommentar

                  • Raven
                    • February 2005
                    • 15385

                    #10
                    jojo men om man kollar på fluval404 till exempel så skiljer det bortåt 350kr i pris mellan pwss och min lokala zooaffär och då är inte ens frakten inräknad :/
                    LänkGalleri (reviderad 21-05-06)
                    Faktatråd Om AkvarieVatten
                    Växtakvaristernas Paradis

                    Kommentar

                    • Mohlén
                      • January 2004
                      • 273

                      #11
                      Iofs är det nog svårt att hänga med prisutveckligen på alla produkter för PWSS, de är dock överlag mest prisvärda av de svenska onlinebutikerna skulle jag tro. T.ex. e-postade jag Patric på PWSS angående Eheim ytterfiltret 2229 eftersom de ej saluför det, men de skulle få in filtret till ett pris av 3000:- vilket jag tyckte lät ovanligt dyrt för att va från PWSS så jag vände istället blickarna emot Flodströms akvarietillbehör samt Akvarielagunen som hade ett bättre pris på runt 2650:-. Men efter några dagar fick jag svar från Patric igen där han berättade att han misstagit sig på prisuppgiften och att de istället skulle sälja filtret för 2500:- vilket genast gjorde PWSS bäst igen! Sen har de sån överlägsen trevlig service! Men det finns en uppstickare i branschen som kan mäta sig med PWSS nu har jag märkt och det är zooplanet.se som ger bra service och har bra priser även de. Men som med alla grejer som man ska köpa så lönar det sig alltid att kolla runt och jämföra priser. T.ex. är ju PWSS billiga på mycke men långt ifrån allt! Exempelvis på heltäckande ljusramper för 4 rör som jag ska köpa framöver med måtten 150*50cm från CBS tar PWSS 1700:- medan zooplanet.se tar 1680:- för samma ramp. Frakten har jag iofs inte tagit ställning till på de olika butikerna. Dock tror jag att jag kan få rampen billigare genom CBS själva alltså Litima eftersom jag brukar handla i deras butik i Skövde.

                      -peace out-

                      Kommentar

                      • Kockfrallan
                        • March 2005
                        • 462

                        #12
                        Jag tycker guldfisken är bra. Riktigt snabba leveranser med bra priser.
                        Mvh Marcus
                        450L
                        5 Geophagus sp.Tananaco venezuela
                        1 Geophagus sp.Araguaia OrangeCFProximus
                        1 L 204 1 L106 1 L240 1 L27 1 L18

                        Kommentar

                        • Lena123
                          • January 2006
                          • 336

                          #13
                          Ursprungligen postat av Kockfrallan
                          Jag tycker guldfisken är bra. Riktigt snabba leveranser med bra priser.
                          Mvh Marcus
                          Jag håller oxå på guldfisken. Snabb leverans och snabba svar på mejlen.
                          Bara positivt att säga om dom!

                          Kommentar

                          • [xstream]
                            • March 2006
                            • 520

                            #14
                            guldfisken har jag pratat med på telefon en gång. aldrig varit med om flummigare person. jag kan inte ha sagt mer än 30 ord och ändå lyckades hon blanda ihop alltihopa.
                            var dessutom inte medveten om vilka grossister de köpte ifrån.
                            720L Malawi-biotop

                            Kommentar

                            • swetrot
                              • April 2003
                              • 966

                              #15
                              Jag tror att alla butiker, inklusive de på nätet, har sina fördelar och nackdelar.

                              Det som irriterar mig är att vi i en tråd här på forumet kan läsa upprörda kommentarer om säljgalna och okunniga butiker, för att här i denna tråd se ett lågt pris premieras samtidigt som denne säljer någon som mycket få människor skall ha i sitt akvarium, nämligen Paroonhajen. Slöjancistrus och ballonmolly låter inte heller kul.

                              Om vi bara skall fokusera på pris, och skita i allt vad service och kunskap heter så tror jag att vi får ganska tråkiga affärer till sist, med taskiga lägen i källare i förorterna, med ett mycket torftigt sortiment och personal som kan hantera kassaapparaten men inte mycket mer.

                              Jag är säkert telefonsäljarnas mardröm, för när de ringer till mig och skall sälja ett "billigare" telefon- eller el-abonnemang så nekar jag och säger att jag vill ha det bästa, inte det billigaste. Det blir alltid först tyst, och sedan försöker de förklara varför de är bäst, nämligen för att de är billigast... Och så där håller vi på ett tag.

                              Jag vill att det skall vara en upplevelse att handla. Det kan vara billigt också, men jag vill kunna välja. Och det är inte bara produkt jag vill välja, utan också när jag skall köpa den. Öppettider är viktigt. Det är också viktigt hur varan presenteras. I en ljus och luftig butik med ordnad struktur på varorna trivs jag bättre än i en dunkel källare med balkar, stolpar, rör och en massa prång som stör upplevelsen av att ta del av produkterna.

                              Kommentar

                              Arbetssätt...