1 2 3 ... Sista sidan

#1 - 10 januari 2005 21:06
När en tråd får över 3 sidor står det såsom i rubriken, skulle det inte kunna stå 1 2 3 ... X (där X:et står för sidnummret sista sidan är), det är lite svårt att få översikt att veta hur många sidor en tråd har utan att öppna tråden som det är nu.
#2 - 10 januari 2005 21:38
Någonting som jag tycker är utmärkt med det nya forumet är bocken eller v:et till vänster om ett inlägg vilken för dej till det sista inlägget du läst i tråden - bästa förbättringen jag hittat hittills....
Kjell Fohrman
Administrator
#3 - 10 januari 2005 21:49
[QUOTE=nilssonnet]När en tråd får över 3 sidor står det såsom i rubriken, skulle det inte kunna stå 1 2 3 ... X (där X:et står för sidnummret sista sidan är), det är lite svårt att få översikt att veta hur många sidor en tråd har utan att öppna tråden som det är nu.[/QUOTE]Skall kolla om detta går att fixa.
#4 - 10 januari 2005 22:02
[QUOTE=erikthur]Någonting som jag tycker är utmärkt med det nya forumet är bocken eller v:et till vänster om ett inlägg vilken för dej till det sista inlägget du läst i tråden - bästa förbättringen jag hittat hittills....[/QUOTE]

Fantastiskt...Tack för tipset.
MVH
Magnus
#5 - 11 januari 2005 11:11
[QUOTE=erikthur]Någonting som jag tycker är utmärkt med det nya forumet är bocken eller v:et till vänster om ett inlägg vilken för dej till det sista inlägget du läst i tråden - bästa förbättringen jag hittat hittills....[/QUOTE]
Groovy! Gör det hela mycket lättare!

Edit: Har testat det nu, och bocken som står direkt till höger om rubriken (var det den du menade?) går inte att trycka på, eller menade du pilen till höger om namnet i "senaste inlägg"-kolumnen, för det tog mig bara till senaste inlägget? Vilken pil menade du?
#6 - 11 januari 2005 11:26
Det gäller nedåt-pilen till vänster invid ämnet som du får upp när du begär nya inlägg sedan förra besöket. Den för dej till det första nya inlägget. Den pilen försvinner efter det du använt den.
Bocken till höger är någon form av prenumeration (oavsett vad Kjell påstår - den förvinner nämligen om man inte prenumererar)
Och höger-pilen längst till höger tar dej till det sista inlägget.
MVH
#7 - 11 januari 2005 11:32
Mycket bra tips! Jag har faktiskt saknat en sådan funktion!
Kjell Fohrman
Administrator
#8 - 11 januari 2005 11:53
Bocken till vänster är någon form av prenumeration (oavsett vad Kjell påstår - den förvinner nämligen om man inte prenumererar)

Kanske vi då har olika funktioner - låter märkligt. För mig syns bocken om jag har skrivit ett inlägg i den tråden, om jag inte har gjort det så syns det ingen bock.
Någon annan som kan kolla vad som gäller för dom.
#9 - 11 januari 2005 13:24
Ändrat mej - se ovan - svårt med höger och vänster ibland
#10 - 11 januari 2005 13:45
Ändå var vi ett par som "fattade" vad du menade!!!:D
#11 - 11 januari 2005 14:01
Åhå, en sån nyttig liten funktion.... :D Tack Erikthur!
#12 - 11 januari 2005 14:17
[QUOTE=erikthur]Det gäller nedåt-pilen till vänster invid ämnet som du får upp när du begär nya inlägg sedan förra besöket. Den för dej till det första nya inlägget. Den pilen försvinner efter det du använt den.
Bocken till höger är någon form av prenumeration (oavsett vad Kjell påstår - den förvinner nämligen om man inte prenumererar)
Och höger-pilen längst till höger tar dej till det sista inlägget.
MVH[/QUOTE]

Nuuuu hittade jag. :o)

Annons