[ATTACH=CONFIG]60796[/ATTACH]Hello folks!
Tänkte för en gång skulle lägga upp ett av mina akvarieprojekt :) kanske glädjer det någon :)
Jag tänker lägga upp den här tråden i klassisk "Hannesc" maner, mycket bilder lite text ;)
Karet börjar vi med, 120x35x35 8mm glas "Hemmakladdat" pga att glasmästaren är klappkass.
[ATTACH=CONFIG]60359[/ATTACH]
Fortfarande lite trixande kvar med att snygga till kanter å skit men det skär jag bort när solen tittar fram så jag ser något :)
Bänk, Ikea Hemnes Avlastningsbord som jag förstäkt med 2"2, spånskiva, trälim och Capita ben.
[ATTACH=CONFIG]60360[/ATTACH]
Bakrund, BTN Basalt/Gneiss Sektion A,B & dubbla C. Tänkte köra 2 st filterhörn innerhållande 2st Aquarium Systems
Maxi-Jet 500 pumpar, 50mm raster, ppi 10 filtermatta klippt i bollar samt vanliga biobollar.'
Ljus, Aqua Nova snikramp, blir inga krävande växter här inte, de ska va smidigt och enkelt helt klart! :)
[ATTACH=CONFIG]60361[/ATTACH]
[ATTACH=CONFIG]60362[/ATTACH]
Invånare:
Malajsisk sandsnäcka
Corydoras panda
samt en räkart, har inte bestämt mig än men typ nått tåligt men ändå inte skittråkigt :)
Jula Blästersand, Mini Landscape stenar samt mangroove rötter. Vad tror ni om den kombon? Passa mini landscape stenen bra med Mangroove? Jag är fan inte säker :)
Thats it for now. Uppdaterar så fort det händer nått här hemma :)
MVH Rikard
//Gävle