2st Albino pansarmalar = apatiska

#1 - 7 mars 2005 18:05
Vad käkar dessa små liv?

Har försökt med div flingfoder och maltabletter men de bryr sig inte. Dessutom ligger de helt stilla och simmar omkring kanske var 3 timme.

50L-60L hörnavkarie med svart sand/grus ganska fint. En 4-5växter lite flytväxter, inte särskilt strömt, Har höjt från 24c->26c nu på värmaren. Metallhalogen lampa.

Bild: http://web.telia.com/~u17613074/fiskar/a.jpg
#2 - 7 mars 2005 20:07
vet ej om det har betydelse,men."man"rekomendera att inte ställa plantor i "inköpskrukan"då där är mycket gödning .du kanske har fel vatten värde ,har du kollat:)hur länge har du haft dom,
#3 - 7 mars 2005 21:00
skulle jag sätta ner dem i sanden skulle de bara ruttna eftersom sanden är så tät. köpte dem iförregår så jag har inte haft tid att fixa nått bättre. :) med det e påg.
#4 - 9 mars 2005 16:22
Är det ingen som kan hjälpa mig? Är han rädd för min kampfisk (hane) som inte ens någonsin har rört lr jagat honom?. Den ena dog igår. Bara en kvar :(
#5 - 9 mars 2005 18:52
Stimfisk

Corydoras är stimfisk, minst 6 st bör du ha. Jag märkte på mina att de blev livligare när de blev fler. Ditt problem är ju att du har ett rätt litet kar, så det kan ju vara problematiskt att skaffa rätt antal. Kanske läge att satsa på någon annan mal?
#6 - 9 mars 2005 20:32
[QUOTE=genius]skulle jag sätta ner dem i sanden skulle de bara ruttna eftersom sanden är så tät. köpte dem iförregår så jag har inte haft tid att fixa nått bättre. :) med det e påg.[/QUOTE] vad är det för växtar som inte tål att planterer

Annons