[FONT=Comic Sans MS]Hejssan:)[/FONT]
[FONT=Comic Sans MS]Vette huun om jag har lagt in denna fråga i rätt avdelning, men eftersom jag har cervikal dystoni kan jag inte tillbringa allt för mycke tid framför datan,där av anledningen varför jag inte har letat runt så fruktansvärt mycke på forumet, det jag hade tänkt ha í akvariet är crystal red räkor[/FONT]
[FONT=Comic Sans MS]Jag skulle villja ha tips på hur jag kan få en rätt billig, ej super avancerad ljus källa till mitt akvarium, jag har inte råd att slänga ut 1500 på en ramp på djuraffären.[/FONT]

[FONT=Comic Sans MS]Täck glas,pump och grus har jag till akvariet som tur är.[/FONT]

[FONT=Comic Sans MS]Det jag hade tänk är att jag ska starta upp detta med massvis med växter låta det få ta sin tid, tillsätta detta pmdd näring (som jag inte har nån aning om, får liksom inte grepp om det hela, men det är en helt annan fråga), för att få ett frodigt akvarium.[/FONT]

[FONT=Comic Sans MS]Har ni något tips på hur jag ska kunna fixa en ljus källa som är tillitig och funkar bra i praktiken utan att det kostar mig skjortan?[/FONT]

[FONT=Comic Sans MS]Hoppas att det finns någon vänlig själ där ute som kan hjälpa mig.[/FONT]

[FONT=Comic Sans MS]Ber om ursäkt igen om detta inlägg hamnade helt åt huuun fel, men ni får ha översende med detta:)[/FONT]

[FONT=Comic Sans MS]Värme och Ljus/Linda[/FONT]