Aktion

#1 - 30 augusti 2010 20:31
Är det någon som vet om bollmora har tänkt att arrangera en höstaktion?

Om de ska det så skulle jag vilja veta när, om det nu är bestämt.
#2 - 31 augusti 2010 10:01
Bollis höstauktion är den 2 oktober, mer info kommer på...

http://www.bollmoraakvarieklubb.org/
#3 - 31 augusti 2010 11:18
Fast nog hade det varit attan så mycket mer spännande om det faktiskt varit så att en akvarieförening skulle göra en aktion... Inte en dag för tidigt egentligen...
#4 - 31 augusti 2010 11:48
Ber om ursäkt för att jag skrev lite fel där, huvudsaken är väl att man förstod vad jag frågade efter.:p:p ;);)
#5 - 31 augusti 2010 11:58
Jodå, jag förstod naturligtvis vad du menade och auktion är ju inte fy skam i sig men anledningen till att jag skrev det där om aktion är att jag faktiskt tycker att det inte skulle skada med lite mer jävlaranamma i akvarieföreningarna. Möten, föredrag, auktioner och sånt är bra men det finns en värld utanför föreningarna också som kan behöva hanteras.
Kjell Fohrman
Administrator
#6 - 31 augusti 2010 13:08
Bygert skrev:
Jodå, jag förstod naturligtvis vad du menade och auktion är ju inte fy skam i sig men anledningen till att jag skrev det där om aktion är att jag faktiskt tycker att det inte skulle skada med lite mer jävlaranamma i akvarieföreningarna. Möten, föredrag, auktioner och sånt är bra men det finns en värld utanför föreningarna också som kan behöva hanteras.

Instämmer;)
#7 - 31 augusti 2010 15:46
Sparka inte på dem som redan ligger...
Kjell Fohrman
Administrator
#8 - 31 augusti 2010 16:19
Sparka inte på dem som redan ligger...

Fast Bollmora Akvarieförening ligger nog inte ner....;)
Det är nog den mest aktiva akvarieföreningen i Sverige
#9 - 31 augusti 2010 20:48
Jag måste vara helt slut idag, för jag hittar ingen info om auktionen på sidan :S
Kjell Fohrman
Administrator
#10 - 31 augusti 2010 20:53
Dubbel skrev:
Jag måste vara helt slut idag, för jag hittar ingen info om auktionen på sidan :S

Det måste du vara för det står långt ner på första sidan
#11 - 1 september 2010 11:07
Dubbel skrev:

Helt riktigt, den enda info som finns än är datumet som jag skrev. 2 Oktober
( den nedre infon var gällande den förra vårauktionen, men vägbeskrivningen är aktuell )
Så fort som våran webansvarige får tid och tiderna är bestämda så kommer mer utförlig information läggas ut på hemsidan.
Mer info kommer........ ;)
Kjell Fohrman
Administrator
#12 - 1 september 2010 11:36
Helt riktigt, den enda info som finns än är datumet som jag skrev. 2 Oktober

( den nedre infon var gällande den förra vårauktionen, men vägbeskrivningen är aktuell )

Så fort som våran webansvarige får tid och tiderna är bestämda så kommer mer utförlig information läggas ut på hemsidan.

Mer info kommer........ ;)

Ja, ja i så fall ligger det ju mer info om auktionen i möteskalendern på första sidan på Zoopet;)

Annons