Någon som tyckt fiskarna blivit för stora och fått den idiotiska idén att släppa ut dem i närmsta vattensamling.
http://www.varnamonyheter.se/artikel/121926/dumpade-exotiska-fiskar-i-anderstorpssjo
Erikderek skrev:@Sheppard, vilken butik då om jag får fråga? Jag har en bortskänkes-annons ute här på Zoopet ang. en Gibbiceps (tror vi det är) på 35-40 cm som min vän vill bli av med. Intresset har varit svalt från butiken i närheten. Min vän vill bli av med den, men jag tycker det är onödigt att avliva den, någon borde ju vilja ha den.
EK
Erikderek skrev:@Sheppard, vilken butik då om jag får fråga? Jag har en bortskänkes-annons ute här på Zoopet ang. en Gibbiceps (tror vi det är) på 35-40 cm som min vän vill bli av med. Intresset har varit svalt från butiken i närheten. Min vän vill bli av med den, men jag tycker det är onödigt att avliva den, någon borde ju vilja ha den.
EK
Henrik_A skrev:Shepard du får nog läsa om artikeln.
Det står ju klart och tydligt harneskmal, någon på tidningen trodde det var en pansarmal, men då hade Erik tagit kontakt och förklarat vad det var för fisk.