Akvarieförening/Diskusklubb i NV Skåne?!

#1 - 25 augusti 2007 09:35
Hej

Tänkte kollla om det finns någon befinntlig akvarieförening eller en renodlad diskusklubb i NV Skåne?
Det kanske rent utav finns någon son skulle vara intresserad av att starta igång en förening??
Hör gärna av er så tar vi det därifrån i så fall.

Andreas:)
#2 - 25 augusti 2007 10:36
vad jag vet så ska det finnas i NV skåne, tror dom håller till i Perstorp eller något (har garanterat fel på det). själv bor jag i Landskrona och jag har inte hittat någon lokal förening, vilket jag tycker är synd efter som att man lär sig väldigt mycket av människor med samma intresse.

Visserligen lär jag mig massor här också, läser så got som alla inlägg, är inne här ett par 3 gånger om dagen, men det är trevligt att träffa folk. :)
#3 - 25 augusti 2007 11:27
Andreas71 skrev:
Hej

Tänkte kollla om det finns någon befinntlig akvarieförening eller en renodlad diskusklubb i NV Skåne?

Det kanske rent utav finns någon son skulle vara intresserad av att starta igång en förening??

Hör gärna av er så tar vi det därifrån i så fall.

Andreas:)
Finns alltid Zoopet Syd om du vill hänga med akvarie intresserade folk vi brukar träffas då och då,nu den 1 Sept är det träff i Lyby sen hemma hos mig bara att anmäla sig om du är sugen,bara titta igenom Syd tråden under Föreningfrågor:)
#4 - 25 augusti 2007 11:27
Inte riktigt i Perstorp, men i Åstorp. www.nvsa.se
Sidan är inte riktigt uppdaterar pga att vi har ett uppehåll, men kommer igång igen under september.
Vi är inte inriktade på någon särskild fisk utan allt som har med akvarier att göra.
#5 - 26 augusti 2007 17:04
Tack för hjälpen Stene, Backman & Icejoy

:) :)
#6 - 26 augusti 2007 17:05
Toppen :)
Jag tar en titt under "föreningsfrågor" så ses vi.
Tack för hjälpen
#7 - 26 augusti 2007 17:50
och om någon svänger förbi Landskrona (delar givetvis soppepengar) så hänger jag på :) :)
#8 - 30 augusti 2007 19:06
Hej Stene
Jag hittar inte ngn info om Zoopet Syd.
Vad göra?

Annons