akvarist på p3

#1 - 8 februari 2007 20:26
Var det någon som lyssnade på P3 häromdagen, tror det var i tisdags. Dom pratade om att samla på saker och in ringer en akvarist som samlar på akvarium. dom sa inget speciellt, tänkte mer att man aldrig hör något om akvaristik i media...
Nån som hörde? Eller var det kanske nån här som var just den akvaristen som ringde in?;)

/Hans
#2 - 8 februari 2007 21:20
tror inte det é så många som lyssnar på P3 . lägg ner SR säger jag.
#3 - 8 februari 2007 21:35
P3 är ju bra !
Guest
#4 - 8 februari 2007 21:38
jag hörde det lite kul är det ju, och p3 är bra likaså äntligen morgon med adam och gry....mycket bättre än rix fm repeat iaf
#5 - 9 februari 2007 06:48
Om du vet vilket program eller tid det var så kan man ju leta upp det i SRs arkiv som är på 30 dagar, http://www.sr.se/cgi-bin/P3/kanalarkiv.asp.
#6 - 9 februari 2007 07:14
#7 - 9 februari 2007 07:29
Jag såg ett litet inslag i svartvitt i landet runt(?) för någon månad sedan där de visade dåtidens största akvarium i privat ägo. Det var som en upphöjd simbassäng med tjocka glasrutor på sidorna. Ägaren tog på sig simfötter och snorkel när han simmade ut för att mata fiskarna... :D Sådant kar skulle man ha!
#8 - 9 februari 2007 15:20
tycker att svensk radio suger.. lyssnar aldrig på de.. lyssnar hellre på norsk radio,, 100 gånger roligare program sen är dom ca 10 år nyare i musikutvecklingen än svensk radio,, pinsamt o lyssna på tycker ja när dom spelar darin och chalotte nilssson hela tiden
#9 - 9 februari 2007 16:14
Nej, missade det!

battalionP skrev:
Var det någon som lyssnade på P3 häromdagen, tror det var i tisdags. Dom pratade om att samla på saker och in ringer en akvarist som samlar på akvarium. dom sa inget speciellt, tänkte mer att man aldrig hör något om akvaristik i media...

Nån som hörde? Eller var det kanske nån här som var just den akvaristen som ringde in?;)

/Hans

:confused: Men att inte SVT någon enda gång kunde ha något infoprogram om oss akvarienördar? Det finns om hästar, hundar, katter och andra djur men vi ligger ju faktiskt 3:a i konkurrensen idag. Är det någon som sett nåt om oss?:confused: :confused:
#10 - 10 februari 2007 10:16

Ja det kan mycket väl stämma! Är nästan säker på att det var i tisdags och det var på crister;)

Ska leta å se om jag kan hitta det!

/Hans
#11 - 10 februari 2007 10:18
Japp conny det var det programmet...

Men som sagt, det var inget speciellt utan bara lite kul att höra nånting om "oss":)

Föer er som vil lyssna så började det efter 10 minuter!

/Hans

Annons