akvariumbutiken.se?

#1 - 22 augusti 2009 09:14
har tänkt att beställa ett "back to nature rocky juwel" 80/42 cm på
akvariumbutiken.se. det är ju 50% billigare där än på andra webshops när det gäller btn juwel!
tänkte höra om nån handlat där och om nån vet värför det är sån enorm prisskillnad?
http://www.akvariumbutiken.se/dekorationer_14/akvariebakgrunder_1410/back_to_nature_-_rocky_juwel_80cm_x42cm_1934.html

ska oxå köpa 4st Labidochromis caeruleus och fyra Psedotropheus socolofi snart!!!!! snygg färgkombi:-)
#2 - 22 augusti 2009 10:37
Kolla med dem först om det är det riktiga priset, jag har en misstanke att det ska stå en tvåa istället för ettan;).
#3 - 22 augusti 2009 21:21
ansjo skrev:
Kolla med dem först om det är det riktiga priset, jag har en misstanke att det ska stå en tvåa istället för ettan;).

Ska göra det på måndag men det verkar ju lite konstigt att dom skriver fel på samtliga stl på btn rocky juwel, har vart samma priser i över två mån sen jag först såg det. men är det någon som handlat från dom och kan rekomendera eller inte eller nån som rent av köpt deras btn rocky juwel?
#4 - 23 augusti 2009 11:19
Dåligt med svar på detta forum.....
Ingen som handlat på akvariumbutiken.se och
kan ge ris eller ros?
Mvh
marcus
#5 - 23 augusti 2009 11:41
Dåligt med svar tror tycker jag det inte brukar vara, men i ditt fall tror jag det ligger mycket i det som du säger att ingen handlat där tidigare och således inte kan lämna kommentarer...
#6 - 23 augusti 2009 12:03
Jag tänkte handla där men det blev det inget av
#7 - 25 augusti 2009 17:42
efter att ha ringt till tommas blum på akvariebutiken.se åkte jag i dag och köpte en back to nature rocky juwel bakgrunden 80/42cm direkt på deras kontor här i stockholm, betalade otroliga 1050kr helt ny och oanvänd, kan verkligen rekomendera dom, mycket billigt!!!!!
bakgrunden sitter nu i akvariumet och den är så j....vla snygg:-)

nån som vet hur man tätar springorna?

akvariebutiken.se äger!!
#8 - 25 augusti 2009 18:44
paicapo skrev:
efter att ha ringt till tommas blum på akvariebutiken.se åkte jag i dag och köpte en back to nature rocky juwel bakgrunden 80/42cm direkt på deras kontor här i stockholm, betalade otroliga 1050kr helt ny och oanvänd, kan verkligen rekomendera dom, mycket billigt!!!!!

bakgrunden sitter nu i akvariumet och den är så j....vla snygg:-)

nån som vet hur man tätar springorna?

akvariebutiken.se äger!!

Akvariesilikon!

Annons