Alla hjärtans dag

#1 - 14 februari 2008 10:06
Ni har väl inte glömt bort detta kommersiella påfund? Bäst att fixa en blomsterkvast och en puss på naveln till kvällen.
Här en liten film i ämnet:
" target="_blank">
#2 - 14 februari 2008 10:15
Upptäckte just idag att Youtube är spärrat hos landstingets intranät (gissa varför). Klickar man på en länk finns den inte tillgänglig och försöker man ta sej in på första sidan hamnar man där landstinget tycker att man borde vara istället (landstingets inloggningssida).
[:o]

Happy Valentines anyhow...
:)
#3 - 14 februari 2008 11:51
erikthur skrev:
Upptäckte just idag att Youtube är spärrat hos landstingets intranät (gissa varför)
Gissar att det är "the virtue and vice squad" som varit framme.Hoppas att de inte läser era inlägg för då får ni kanske pisk!
http://edition.cnn.com/2008/WORLD/meast/02/12/saudi.valentine/?iref=hpmostpop
http://afp.google.com/article/ALeqM5jLC_KNXJtRGZeKjUaaSJiaEcWkJA
<<<(^;>*
#4 - 14 februari 2008 14:09
Haha, vilken rå film! :D

Glad alla hjärtans dag!
#5 - 14 februari 2008 17:22
tessilago skrev:

Glad alla hjärtans dag!

hehe satt precis och funderade hur man skulle säga/skriva det, tänkte först på grattis och god alla hjärtans dag men det blir ju helt fel:p.

Glad alla hjärtans dag
#6 - 14 februari 2008 17:27
erikthur skrev:
Upptäckte just idag att Youtube är spärrat hos landstingets intranät (gissa varför). Klickar man på en länk finns den inte tillgänglig och försöker man ta sej in på första sidan hamnar man där landstinget tycker att man borde vara istället (landstingets inloggningssida).

[:o]

Happy Valentines anyhow...

jaså ,det är till att surfa på arbetstid:p och kanske betalt arbetstid,, fy skäms:p:p;) glad alla hjärtans dag
mvh janne
#7 - 14 februari 2008 17:54
---===love Hurts===---:d
#8 - 14 februari 2008 17:54
har varit runt i hela göteborg idag typ, och jättemånga affärer bjuder på gelehjärtan. har ont i magen nu :p och har ändå inte hittat den perfecta roten :(
#9 - 14 februari 2008 19:15
jaså ,det är till att surfa på arbetstid:p och kanske betalt arbetstid,, fy skäms:p:p;) glad alla hjärtans dag

mvh janne

Bara mellan screening och patienter för att hålla mej ajour med världsnyheterna eller bara hålla mej vaken - alla får gissa i vilken kategori zoopet hör. Och med andra ord har mitt landsting inte spärrat zoopet ännu. Så då kanske den rent utav är tillåten...
#10 - 14 februari 2008 19:20
erikthur skrev:
Bara mellan screening och patienter för att hålla mej ajour med världsnyheterna eller bara hålla mej vaken - alla får gissa i vilken kategori zoopet hör. Och med andra ord har mitt landsting inte spärrat zoopet ännu. Så då kanske den rent utav är tillåten...

-jag gissar att zoopet tillhör världsnyheterne:p:confused::p
hoppas du hållar dig vaken med dina patientar[:o]
mvh janne
#11 - 14 februari 2008 19:21
Mina fiskar firar uppenbarligen dagen med att få yngel, har ytterligare 5 små söta platysar att ta hand om nu, deras styvsyskon/syskon/halvsyskon/nånting fyller dessutom 3 veckor idag :)
Guest
#12 - 14 februari 2008 21:42
fredd skrev:
hehe satt precis och funderade hur man skulle säga/skriva det, tänkte först på grattis och god alla hjärtans dag men det blir ju helt fel:p.

Glad alla hjärtans dag

Själv säger jag: Trevlig alla hjärtans dag!!!
[SIZE=1]Eller: Hoppas du får en riktigt j*vlig dag![/SIZE]
#13 - 14 februari 2008 22:56
Glad alla hjärtans dag!!
2 min kvar av denna kärleks fulla dag :D

Annons