Du kan ha Crystal red med körsbär, och amano. Men har du dom mixade så kan du nog knappast stoppa ner något mer för då är det risk för korsningar antingen med ena eller andra.
Körsbär korsar sig med White pearl. Sen vet jag inte riktigt vad de gula är. Det finns bl a gula körsbär, men kanske andra sorter också?
De gröna är babaulti och korsar sig inte med de andra, utom möjligen om du köper något som kallas blå. Det finns blåaktiga babaulti, men även andra sorter.
Jag förstår inte riktigt varför folk alltid ska blanda en massa olika räkor (eller fiskar), det blir ju bara en rörig soppa :) Men det är bara min åsikt, alla gör som dom tycker är finast ;)
Haha, nja, jo, kanske det, vi har ju en hel del blandade fiskar i övriga karen, men det ser bra ut och i harmoni med varandra iaf, och oftast är det "nyttofiskar", anicistrus till det, och siameser till det och botior till snäckor osv osv.. så många som gör nytta är det ju..
Men ja, hos räkorna var bara att jag var sugen på nån mer färgstark variant och ville ha nån till variant.. inte massor med färger, men kanske en färg till..
Ja, Blue tiger är jag helkär i, dom blå med oranga ögon typ, men dom är ju jättedyra, men nån gång kanske man får tag i dom, nån här skulle väl köpa senare och försöka odla, kanske drömmen slår in då..
Men det är en drömräka, har jag den är jag nöjd för all evighet sen.. (känns det som) :D
Men ja, det fanns ju en del som var söta och roliga..
Men kanske man kan köpa några crystals sen då, och ha iaf amano, crystal och cherry i detta kar, så får det bli mer räkkar i framtiden ;)